בעולם הקמעונאי, הרווי בחברות המתחרות על מוצרים ומותגים דומים וזהים, מתמקדות חווית הלקוח ורמת שביעות הרצון שלו במפגש הבין אישי, הבלתי אמצעי או הטכנולוגי. בשרות ובחווית המכירה אותה חווה הלקוח.
בנקודת מפגש זו נוצר היתרון היחסי על פני המתחרים.
חווית השרות והמכירה לה זוכה הלקוח, היא למעשה הקובעת את תפיסת החברה, המוצר או המותג בתודעת הלקוח. נותן השרות או המוכר, הם למעשה המייצגים את אישיות המותג וערכיו.
חטיבת השרותים המנוהלים של מעוף, מספקת מערכי שרות ומכירה מנוהלים; הפעלת מוקד שירות לקוחות וניהול שירות לקוחות – החל מלמידת צורכי הלקוח, מאפייני המותג, ההתנהגות הארגונית ותפיסת השרות הנהוגה בארגון. בשלב הבא ובשיתוף הלקוח מאופיינות דרישות משרת השרות והמכירה.
מעוף מעמידה לרשות הלקוח, אנשי שרות ומכירה מקצועיים העוברים הכשרות ייעודיות להתאמת כישוריהם לצורכי הלקוח הייעודי. צוותי השרות והמכירה מנוהלים על ידי מנהלי צוותים מיומנים ומנוסים של מעוף.
בחלק מהמקרים, ועל פי דרישה, מופעלות מערכות דיגיטליות, מערכות CRM מערכות ניהול מידע, מערכות לניהול דו”חות מדדי שרות ומכירה ועוד.
מעוף שירותים מנוהלים מעניקים שירותי מיקור חוץ מתקדמים, איכותיים, אמינים וזמינים לכל מטרה. לקוחותינו נהנים מניהול מקצועי במשימות מיוחדות, המאפשר להם להתמקד בליבת פעילותם ובהתמודדות מוצלחת מול מתחריהם, באמצעות מודולים ניהוליים לתכנון, ופיקוח ובקרה ברמות הגבוהות ביותר בהתאם ליעדי לקוחותינו.
צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים!