בעולם הקמעונאי, הרווי בחברות המתחרות על מוצרים ומותגים דומים וזהים, מתמקדות חווית הלקוח ורמת שביעות הרצון שלו במפגש הבין אישי, הבלתי אמצעי או הטכנולוגי. בשרות ובחווית המכירה אותה חווה הלקוח.
בנקודת מפגש זו נוצר היתרון היחסי על פני המתחרים.
חווית השרות והמכירה לה זוכה הלקוח, היא למעשה הקובעת את תפיסת החברה, המוצר או המותג בתודעת הלקוח. נותן השרות או המוכר, הם למעשה המייצגים את אישיות המותג וערכיו.
חטיבת השרותים המנוהלים של מעוף, מספקת מערכי שרות ומכירה מנוהלים; הפעלת מוקד שירות לקוחות וניהול שירות לקוחות – החל מלמידת צורכי הלקוח, מאפייני המותג, ההתנהגות הארגונית ותפיסת השרות הנהוגה בארגון. בשלב הבא ובשיתוף הלקוח מאופיינות דרישות משרת השרות והמכירה.
מעוף מעמידה לרשות הלקוח, אנשי שרות ומכירה מקצועיים העוברים הכשרות ייעודיות להתאמת כישוריהם לצורכי הלקוח הייעודי. צוותי השרות והמכירה מנוהלים על ידי מנהלי צוותים מיומנים ומנוסים של מעוף.
בחלק מהמקרים, ועל פי דרישה, מופעלות מערכות דיגיטליות, מערכות CRM מערכות ניהול מידע, מערכות לניהול דו”חות מדדי שרות ומכירה ועוד.
מעוף שירותים מנוהלים מעניקים שירותי מיקור חוץ מתקדמים, איכותיים, אמינים וזמינים לכל מטרה. לקוחותינו נהנים מניהול מקצועי במשימות מיוחדות, המאפשר להם להתמקד בליבת פעילותם ובהתמודדות מוצלחת מול מתחריהם, באמצעות מודולים ניהוליים לתכנון, ופיקוח ובקרה ברמות הגבוהות ביותר בהתאם ליעדי לקוחותינו.
מוקדי שירות לקוחות בניהול ‘מעוף שירותים מנוהלים’ לדוגמא:
– מוקד מרכזי קידום תעסוקתי עבור משרד העלייה והקליטה – הפעלת מרכזי קידום תעסוקתי להשמת אוכלוסיית עולים חדשים ותושבים חוזרים. הפרויקט מופעל לטובת קליטת עלייה, לסיוע לעולים חדשים לבסס את קליטתם התעסוקתית והחברתית בארץ, תוך סיוע לאוכלוסיית העולים החדשים והתושבים החוזרים וזאת באמצעות מוקד טלפוני וסניפים פרונטליים.
– מוקד שירות ומענה עבור משרד הבריאות – הפעלת מרכזים לניהול ותפעול כוח אדם זמני ומרכז לניהול ותפעול מערך חוקרים אפידמיולוגיים – מוקדי השירות של מעוף נותנים כיום מענה פרונטלי וטלפוני בנושאי כוח אדם זמני. במהלך מגיפת הקורונה, פעל מוקד השירות לניהול ותפעוך מערך אפידמיולוגים.
– מוקד תוכנית סטארטר עבור משרד הכלכלה זרוע העבודה – הופעל פרויקט להכשרה מקצועית למתן מענה למחוסרי עבודה או עובדים מקצועיים. הפרויקט הופעל בפריסה ארצית באמצעות סניפים פרונטליים ובאמצעות מוקד טלפוני למתן מענה למתעניינים, זכאים, חניכים, מעסיקי ומכללות.
– ניהול ותפעול מערך בחינות התיאוריה עבור משרד התחבורה – מעוף מפעילה מוקדי שירות – פרונטליים וטלפוניים, לניהול ותפעול מערך בחינות התיאוריה, בפריסה ארצית.
– פרויקט “מילוי מקום” עבור משרד החינוך – פרויקט לאיתור, גיוס והשמה של עובדי הוראה מחליפים למוסדות החינוך בארץ. במסגרת הפעלת הפרויקט, חברתנו הפעילה מוקדי שירות למתן מענה למנהלי בתי ספר, לעובדים מחליפים ולמשרד החינוך במסגרת פרויקט “מילוי מקום”.
צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת פרטים נוספים!