fbpx

מעוף משאבי אנוש

מעוף משאבי אנוש
מעוף משאבי אנוש מובילה מעל ל-20 שנה את תחום המשאב האנושי בישראל, באמצעות 38 סניפים בפריסה ארצית. החברה מעניקה קשת רחבה של שירותי משאבי אנוש כמו גיוס, השמה והעסקת עובדים קבועים וזמניים בתחומים שונים, ובאמתתא מיטב אנשי המקצוע מתחום הגיוס ומשאבי אנוש, תוך חתירה מתמדת לשמירה על עדכניות, חדשנות ומקצוענות בתחום.הניסיון הרב, המקצועיות והטיפול האישי החם המהווה ערך עיקרי מערכי קבוצת מעוף, מאפשרים לה לגייס עובדים המתאימים בדיוק לצורכיהן של לקוחותיה – חברות פרטיות וציבוריות הפועלות בשוק העבודה הישראלי. החברה מתחזקת מאגר של כמיליון מחפשי ומחפשות עבודה בישראל, תוך שימוש בכלים דיגיטלים וחדשניים לשימורו והגדלתו באופן שוטף.מחפשים עובדים? אנחנו פה עבורכם.
משאבי אנוש

משאבי אנוש – מה זה אומר?

תחום משאבי האנוש הוא קריטי וחשוב ביותר עבור הצלחתם של ארגונים ועסקים כאחד. בעולם העסקי התחרותי של היום, ההון האנושי הוא למעשה הנכס החשוב ביותר שיש לארגון – העובדים הם אלו שבסופו של דבר מובילים את הארגון להצלחה עסקית ולמימוש יעדיו. לכן, ניהול נכון ויעיל של משאבי האנוש הוא קריטי לשגשוג הארגון לאורך זמן.

 

אנשי משאבי אנוש אחראים על גיוס העובדים המתאימים, הכשרתם ופיתוחם, ניהול הביצועים שלהם, תגמולם ושימורם בארגון. משאבי אנוש טובים יוצרים סביבת עבודה המאפשרת לעובדים לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם, ובכך לתרום להצלחת הארגון כולו. במאמר זה נדבר על מהות תחום משאבי האנוש, נבחן את תפקידן של חברות משאבי אנוש, נסקור את חשיבותן עבור ארגונים, ולבסוף נתמקד בשירותי משאבי האנוש המובילים של מעוף.

מה הוא תפקידן של חברות משאבי אנוש?

חברות משאבי אנוש הן חברות המתמחות במתן שירותי משאבי אנוש לארגונים אחרים. הן לוקחות על עצמן את האחריות המלאה לניהול משאבי האנוש בארגון הלקוח, ומאפשרות להנהלת הארגון להתפנות ולהתמקד בליבת העשייה העסקית. חברות משאבי אנוש מציעות מגוון רחב של שירותים הקשורים לניהול ההון האנושי, החל מגיוס עובדים, מענה על צרכי העובדים וכלה בפיטורין.

 

בין היתר, חברות משאבי אנוש אחראיות על תהליכי איתור, מיון וגיוס עובדים חדשים. הן עושות זאת תוך שימוש במגוון כלי גיוס מתקדמים, ובהתבסס על הגדרת תפקיד ברורה מצד הלקוח. כמו כן, חברות משאבי אנוש מלוות את הארגון בתהליכי קליטה והכשרה של עובדים חדשים. הן גם יכולות לספק ייעוץ אסטרטגי בנושא מדיניות משאבי אנוש בארגון, למשל בנוגע לתנאי העסקה, נהלי עבודה וכדומה.

 

בנוסף, חברות משאבי אנוש מציעות תוכניות הכשרה ופיתוח לעובדים קיימים, על מנת לשפר את כישוריהם ולקדם אותם בארגון. הן גם יכולות לסייע בניהול מערך התגמולים וההטבות בארגון. ולבסוף, במקרה הצורך הן מטפלות גם בתהליכי פיטורין ופרישה של עובדים מהארגון.

מהי חשיבותן של חברות משאבי אנוש?

לחברות משאבי אנוש יש חשיבות עצומה בסיוע לארגונים לנהל באופן מיטבי את ההון האנושי שלהם. בעולם העסקי התחרותי, הצלחת הארגון תלויה בראש ובראשונה באיכות כוח האדם שלו. חברות משאבי אנוש נותנות מענה מקצועי ומומחה לצרכים שונים הקשורים בניהול העובדים.

 

ראשית, חברות משאבי אנוש חוסכות מהארגון את הצורך להקים ולתחזק מחלקת משאבי אנוש פנימית.הן מאפשרות לארגון להתמקד בפעילות הליבה שלו בעוד הן לוקחות על עצמן את הטיפול המקצועי בהון האנושי. שנית, חברות משאבי אנוש מספקות מומחיות וידע מעמיקים בתחום משאבי אנוש, אותם הארגון יכול לנצל. בנוסף, חברות מסוג אלה עוזרות לגייס ולשמר עובדים איכותיים בארגון. הן מסייעות לפתח את כישורי העובדים ולהעלות את המוטיבציה שלהם. כתוצאה מכך נהנה הארגון מביצועים טובים יותר, פחות תחלופה, ומסביבת עבודה חיובית ותומכת. כל אלה תורמים באופן ישיר להצלחה העסקית של הארגון ולרווחיותו לאורך זמן.

משאבי האנוש של מעוף

מעוף היא אחת החברות הגדולות והמובילות בישראל בתחום משאבי האנוש.

לאורך שנים רבות של פעילות, בנינו מוניטין מצוין בקרב לקוחותינו וצברנו ניסיון רב. בזכות רשת הסניפים שלנו בפריסה ארצית, אנו מעניקים שירותי משאבי אנוש איכותיים וזמינים לארגונים בכל רחבי הארץ. אנו מעסיקים במעוף מאות עובדים,  וביניהם אנשי מקצוע מובילים בתחומי הגיוס, המיון ופיתוח כוח האדם.

אנו משקיעים רבות בהכשרה מתמדת של העובדים שלנו, על מנת לשמור על רמה מקצועית גבוהה. אנו מספקים ללקוחותינו מגוון ענק של שירותי משאבי אנוש, בהם גיוס גיוס והשמה של עובדים לתפקידים שונים, ייעוץ אסטרטגי בנושא מדיניות משאבי אנוש, תוכניות פיתוח והכשרה לעובדים, ניהול יחסי עבודה ועוד.

אנו מצליחים לספק ללקוחותינו את העובדים המתאימים ביותר עבורם באופן מיטבי, ועל פי צרכי הארגון, בזכות מאגר עצום של מועמדים פוטנציאליים למשרות. אנו מבצעים שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, וכל אלה ועוד מעניקים לנו יתרון באיתור וגיוס המועמדים המתאימים ביותר עבור לקוחותינו!

סיכום

ההתמחות במשאבי אנוש היא קריטית להצלחת ארגונים ועסקים. חברות מקצועיות כמו מעוף עשויות לסייע רבות לארגונים בניהול מיטבי של ההון האנושי.
אנו מתמחים באיתור, מיון וגיוס עובדים איכותיים, פיתוח והכשרת כוח אדם, ייעוץ אסטרטגי בנושא משאבי אנוש ועוד. הניסיון רב השנים שלנו הופך אותנו לבחירה הטובה ביותר עבור ארגונים המעוניינים למצות את הפוטנציאל של העובדים שלהם. היוועצות במומחים שלנו תסייע לכם לגייס, לפתח ולשמר עובדים איכותיים שיתרמו רבות להצלחת העסק שלכם. 

השקיעו בעובדים הטובים ביותר – זה ישתלם לכם בטווח הארוך!

צרו עמנו קשר

השאירו פרטים לקבלת פיתרון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם.
צוות המומחים שלנו פה עבורכם

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

יצירת קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם! צוות המומחים שלנו פה עבורכם.

תודה

הפרטים נשלחו בהצלחה!

איזה כיף

בדקות הקרובות ישלח אלייך
sms עם פרטים נוספים

רגע... לפני שאתם הולכים,

את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?
תנו לנו למצוא לכם את המשרה הבאה שלכם!

- או מילוי הטופס הבא: -

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

הגשת מועמדות

הגשת מועמדות באמצעות קובץ קורות חיים:

- או מילוי הטופס הבא: -

שליחת קורות חיים

הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!

- או מילוי הטופס הבא: -

התחברות

ברוך שובך! התחבר לחשבון שלך באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל וסיסמא:

הרשמה לאתר מעוף

יצירת חשבון באתר מאפשרת שמירת משרות מועדפות,
הגדרת סוכן חכם ושמירת קורות חיים באיזור האישי.
ההרשמה באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל: (הסיסמא תשלח אלייך במייל)

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויה שלך ברחבי אתר זה ולניהול הגישה לחשבונך. קראו עוד בעמוד מדיניות פרטיות.

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)