שטיפת כלים וניקיון אזור חדר הכליםסיוע לעבודת המטבח במידת הצורךעמידה בנהלי בטיחות ותברואה כישורים ותכונות נדרשות:חריצות ועמידה בעבודה פיזיתאחריות ושמירה על סדר וניקיון
הזדמנות להצטרף למרכז תמיכה ושירות ללקוחות עסקיים הכי בוטיקי בתל אביב (אזור אחד העם/רוטשילד) מה מחפשים? נציגים ונציגות שירות לעבודה עם לקוחות עסקיים מהשורה הראשונה! מה בתפקיד: • מתן שירות אישי ומקצועי ללקוחות עסקיים • ניהול תהליכי טיפול כולל: שביעות רצון, סגירת מעגל טיפול ועמידה ב-SLA • עבודה עם ממשקים ארגוניים רבים: מכירות, כספים, תפעול • שיפור מתמיד של השירות והפעילות העסקית • הגדלת ערך ללקוח – הצעת שירותים משלימים ויצירת הזדמנויות להגדלת הכנסה תנאי עבודה: ימים א'-ה' | 08:00-17:00 | שכר מתגמל ותנאים סוציאליים מעולים
דרישות: • ניסיון מוכח בשירות לקוחות – חובה (יתרון ללקוחות עסקיים) • שליטה מלאה ב-OFFICE ויכולת עבודה בסביבה ממוחשבת • ניסיון בעבודה מול ממשקים מרובים ובמערכות מרובות • יוזמה, אסרטיביות, אכפתיות ויכולת להניע תהליכים יתרון משמעותי: • הבנה עסקית וטכנית – אם יש לך ראייה מסחרית, נשמח לקלוט אותך!
הכנת מנות איכותיות בהתאם לתפריטים מוגדריםכישורים ותכונות נדרשות:ניסיון מקצועי ומוכח בבישול סדר, דיוק ויכולת עבודה תחת נהלי תברואה יכולת עבודה בצוות ושיתוף פעולה עם טבחים אחרים יכולת עבודה תחת לחץ ושמירה על רמת ביצוע גבוהה
לחברת הבנייה הממוקמת בראש העין דרוש/ה מנהל/ת משרד עם אנרגיות מעולות!
תיאור התפקיד: • איוש עמדת הקבלה של המשרדים ומענה טלפוני בין השעות 08:00-17:00 * ניהול יומנים • ניהול ותפעול משרדי החברה – שליחויות / ציוד משרדי וכיבוד / אירוח / חב' ניקיון • תמיכה אדמיניסטרטיבית למחלקות החברה ומנהליה • עבודה מול רשויות וספקים
דרישות: • ניסיון קודם בתפקיד אדמיניסטרטיבי של שנתיים לפחות - חובה • זמינות למשרה מלאה בימים א-ה בין השעות 08:00-17:00 – חובה • ניסיון בעבודה עם יישומי Office כולל: אאוטלוק, ניהול יומנים ועוד - חובה
לסוכנות ביטוח המתמחה בעולם הפנסיוני בעולם הקיבוצים דרושים/ות יועצים/ות פנסיונים/יות עם נסיון התפקיד כולל: ייעוץ פנסיוני ומכירה ללקוחות פרטיים ועיסקיים, ניהול תיקי לקוחות בקיבוצים וישובים חקלאיים, טיפול במוצרים פנסיונים: ביטוח חיים, פנסיה, אובדן כושר עבודה, קופות גמל, עבודה מול גופים פיננסים, עמידה ביעדים, זיקה למכירות . הקיבוצים נמצאים בצפון ובמרכז שכר גלובלי 14K+ עמלות מכירה + רכב+ טלפון+ לפטופ
דרישות: משרה מלאה - 9 שעות . ( הלו"ז נבנה ע"י מנהל עבודה , לפי פגישות שנקבעות בקיבוצים. יכול גם לעבוד 4-5 ולסיים ) נסיון בתחום הפנסיוני - חובה רשיון יועץ/ת פנסיוני/ת או סוכן/ת ביטוח פנסיוני- חובה נסיון בעבודה עם קיבוצים- יתרון יחסי אנוש מעולים זמינות למשרה מלאה
יומיים בשטח, ושאר השבוע עבודה מהבית . פעם אחת בשבוע עובדים מהמשרד בצ'ק פוסט ללא שישי
דרוש/ה מלגזן/ית למחסן במפעל מזון מוביל בקריית שמונה. הגדרת תפקיד: פריקת סחורה ממשאיות קבלת סחורה מספקים סידור מחסנים חיצוניים ניפוק ציוד עבודה למחלקות השונות דיווח ורישום מדבקות וסחורה יוצאת
דרישות התפקיד: רישיון נהיגה במלגזה ידע בישומי מחשב. ראיה ובריאות תקינה. נסיון כמלגזן/ית חובה
מטרת התפקיד: ניהול תחום הספקים תחומי אחריות עיקריים: קליטת חשבוניות במערכת ממוחשבת.תשלום לספקים.ידע מקצועי נדרש:ידע בהנהלת חשבונות- חובהבעל/ת ניסיון בתכנות פריוריטי – יתרון משמעותי וותק של לפחות 3 שנים כמנהל/ת חשבונות בתחום בעל/ת שליטה במערכת אקסל.אחריות אישית, סדר וארגון, ראש גדול, יכולת להתמודד עם ריבוי משימות, שירותיות.
למפעל באזור נהריה דרוש/ה כלכלן/ית / תמחירן/ית.הגדרת תפקיד : כלכלן/ית – תמחירן/ ית מטרת התפקיד: לספק תמיכה כלכלית ותמחירית מקצועית להנהלת החברה, באמצעות ניתוח נתונים, תמחור, בקרה תקציבית וליווי תהליכים חוצי-ארגון – לצורך קבלת החלטות עסקיות, שיפור הרווחיות והגברת היעילות התפעולית.העבודה מתבצעת בצמידות להנהלה הבכירה, ומהווה חלק מהתשתית לקבלת החלטות עסקיות ותפעוליות בחברה.כפיפות: מנכ"ל החברהתחומי אחריות עיקריים:1. תמחיר וניתוח עלויות בניית מודלי תמחור למוצרים, פרויקטים וקווי ייצור ניתוח מבני עלות וזיהוי פערים בין תכנון לביצוע ניתוח רווחיות לפי מוצרים, לקוחות ותחומי פעילות 2. ניתוחים כלכליים ובקרה תקציבית הכנת דוחות כלכליים שוטפים ותחזיות ביצוע ניתוחים פיננסיים ותפעוליים לטובת קבלת החלטות בניית כלים ומדדים לבקרה וניהול שוטף 3. ליווי פרויקטים חוצי-ארגון איסוף נתונים, ניתוח והצגת מסקנות בפרויקטים תפעוליים ואסטרטגיים עבודה מול ממשקים שונים בארגון: כספים, רכש, ייצור, שיווק ועוד 4. מצוינות תפעולית זיהוי צווארי בקבוק והצעת פתרונות לשיפור תהליכים בניית שגרות מדידה ומעקב אחר מדדי ביצוע (KPIs) תמיכה ביוזמות לייעול ושיפור ביצועים
סיוע למנהלת מש"א בתהליכי גיוס ורווחה עבודה מול מנהלי צוותים, מנהל מפעל, גיוס עובדים ל3 אתרים , סינון ק"וח טיפול בשעות העבודה מישהי היפרית, חייכנית, יחסי אנוש טובים,ריבוי משימות,זמינות לשעות מרובות מחוייבות אישית ראש גדול, אכפתיות, רוסית-יתרון משרה מלאה 8:00-17:00
תחומי אחריות: -תכנון מכאני מלא של מכלולים ומערכות מורכבות – החל מקונספט ועד ייצור סדרתי. -ביצוע אנליזות חוזק, התאמת חומרים ובחירת טכנולוגיות ייצור. -עבודה צמודה עם מחלקות, ייצור, איכות ושרשרת אספקה. -הכנת שרטוטים, תיקי ייצור ו-BOM לפי תקני ISO. -פיתוח פתרונות מכניים ליישומים מולטי-דיסציפלינריים (מכניקה, אופטיקה, RF, אלקטרוניקה). -ליווי ייצור אבי טיפוס ובדיקות וולידציה (VERIFICATION & VALIDATION). -שימוש בתוכנות CAD מתקדמות: SolidWorks / CATIA– בהתאם לצורך.
דרישות התפקיד: -תואר ראשון בהנדסת מכונות – חובה. -ניסיון של 5 שנים לפחות בתכנון מכאני – חובה. -שליטה בתוכנת SolidWorks – חובה. -אנגלית ברמה גבוהה –קריאה, כתיבה ודיבור – חובה. -ניסיון במערכות מולטי-דיסציפלינריות / ביטחוניות / רכב / מכשור רפואי – יתרון. -ידע ב-CREO / CATIA / Siemens NX – יתרון. -ניסיון בתהליכי DFM / DFA – יתרון. -ניסיון בעבודה עם מערכות ניהול מידע הנדסי (PLM/PDM). -יכולת עבודה עצמאית ובצוות, סדר ודיוק בפרטים.
היקף משרה: משרה מלאה 07:00-16:00 + נכונות לשעות נוספות וימי שישי בהתאם לצורך.
פרטים ליצירת קשר: מייל לשליחת קורות חיים: doron@bazaircraft.com טלפון לפרטים: 04-9569000 / 052-8915522