🔹 תחומי אחריות:מתן תמיכה מקצועית למשתמשים במשרדים ובשטח, כולל הדרכות ומדריכי הפעלהניהול ובקרה על תהליכי פיתוח ויישום אפליקציות, עבודה מול ספקים חיצונייםניהול בקרות חודשיות: הרשאות משתמשים, חוקים עסקיים, תיעוד ודיוק תהליכיםשליטה במודולים מבית מידע טק – קבלנים, מזמינים, בקרה תקציבית ודוחותעבודה עם מערכות Priority, SQL, BI ואפליקציות שטח ✅ דרישות:תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול – התמחות במערכות מידע5+ שנות ניסיון בניהול פרויקטים ותמיכה בפריוריטי, כולל עבודה רב-חברתיתניסיון כמנהל/ת מערכת Priority והיכרות עם מודולים ותוכנות ייעודיות לעולמות הבנייה, נדל"ן ותעשייהידע בסיסי בסיסטם ותקשורת, אופיס 365, SQL – קריאת קוד בסיסיתיכולת שירותית גבוהה, הבנת תהליכים עסקיים ותיעוד מקצועי
דרוש/ה רכז/ת רכש לעבודה בכפיפות לסמנכ"ל המחלקה. התפקיד כולל: +אחריות על מערכת המידע של מחלקת הרכש והלוגיסטיקה בארגון + עדכון הסכמי סחר, מחירי ספקים + בניית דוחות רכש + טיפול בתקלות שוטפות, מתן תמיכה והדרכה למשתמשים + בדיקות הפרשי מחיר/ חישוב בונוס ספקים + בקרת הזמנות ותעודות משלוח + הקמה ועדכון מק"טים דרישות: + ניסיון בתחום הרכש והלוגיסטיקה , אפשרי גם ניסיון בהנהלת חשבונות + אקסל ברמה טובה מאוד -פיווט ווילוקאפ + אנגלית ברמה טובה + יחסי אנוש טובים
דרישות התפקיד: דוגם מוסמך משרד הבריאות – חובה הסמכה או ניסיון רלוונטי מתחום המזון/ האיכות- יתרון ניסיון בתעשייה- יתרון
דרישות אישיות: יחסי אנוש טובים יכולת עבודה בשעות לא שגרתיות יכולת קבלת החלטות תחת לחץ
משימות עיקריות: אחריות לביצוע בדיקות מיקרוביולוגיות וקריאת תוצאותיהן אחריות לביצוע בדיקות קבלת לחומרי גלם אחריות לטיפול בתלונות לקוחות (בדיקה, דיווח, מעקב) אחריות להכנת חומרים לשימוש המעבדה, לפי הצורך תוך שמירה על שיקולי בטיחות וסביבה אחריות לדיווח ולמעקב מוצר לא מתאים אחריות להכנת המשלוחים למעבדות חיצוניות אחריות לבקרת מלאי החומרים במעבדה אחראיות לניקיון וסדר במעבדה אחריות לביצוע ובקרת התברואה במקור אחריות לביצוע בדיקות לבקבוקי פג תוקף. אחראי על שמירת ועמידה בנהלי הבטיחות וההגיינה
לבית אריזה באזור טבריה והסביבה דרוש/ה מנהל/ת חשבונות לוגיסטיקה אחריות על כל הנהלת החשבונות של פעילות הייצוא של החברה, לקוחות וספקים קשורים. חשבוניות, חיוב וגבייה מלקוחות, ניתוח הוצאות ובקרה, תפעול שוטף של משימות הצוות. חלק מצוות הלוגיסטיקה חו"ל של החברה, מהמפעל 5 ימים בשבוע.
ניסיון מוכח בהנהלת חשבונות אנגלית ברמה גבוהה סדר, ארגון ויסודיות עבודת צוות, תקשורת בינאישית ברמה גבוהה יוזמה, חריצות, וראייה מערכתית יכולת למידה ועבודה עצמאית ניסיון בעבודה בתחום הלוגיסטיקה – יתרון ניסיון בעבודה עם פריוריטי – יתרון תעודת הנהלת חשבונות 1+2 – יתרון היקף המשרה משרה חלקית ,80%-70% 5 ימים בשבוע, תורנות מהבית בעונות.
📁 למערך הרשומות הרפואיות של קופת חולים– מטה תל אביבדרוש/ה רכז/ת רשומות רפואיותמשרה זמנית | מיידית | משרה מלאה🩺 תיאור התפקיד:למערך הרשומות הרפואיות במטה קופת חולים בתל אביב דרוש/ה רכז/ת בק אופיס למשרה זמנית. התפקיד כולל:סיוע בהפקת תיקים רפואיים לביטוח לאומיעבודת בק אופיס טכנית וממוחשבת בסביבה מקצועית ומסודרת✅ מה אנחנו מחפשים?בגרות מלאה – חובה (יש להציג תעודה)ניסיון אדמיניסטרטיבי קודם – חובהנכונות למשרה טכנית, מונוטונית וממוחשבתזמינות למשרה מלאה: ימים א'-ה', בין השעות 8:00–16:00נכונות להעסקה זמנית דרך חברת כוח אדם (ל-6 עד 9 חודשים)נכונות לעבודה במטה בתל אביב, עם מעבר עתידי לראשון לציון (מרחק הליכה מהרכבת – תחנת משה דיין)שכר צפוי: 7,000–8,000 ₪ ברוטותיתכן דרישה להתחסן לפי צורך📍 מיקום: תל אביב (מעבר לראשל"צ צפוי ב-2026) 📆 היקף משרה: מלאה, 8:00–16:00 🕒 העסקה זמנית – 6 עד 9 חודשים
✅תחומי אחריות: כפיפות ישירה לסמנכ"לית הכספים תחזוקת תזרימי מזומנים בחברות הקבוצה. עריכת דוחות כספיים שנתיים/רבעוניים/חודשיים בהתאם ל־IFRS, כולל תחזיות ובקרה על עמידה ביעדים. בקרת דיווחים חודשיים לרשויות המס (מע"מ, ביטוח לאומי, ניכויים, מס הכנסה). הכנת חומר לרו"ח המבקר לצורך דוחות כספיים וביקורות. הכנת דוחות מס לחברה ולחברות הבנות. ריכוז דוחות שמאיים חודשיים והעברתם לאישור סמנכ"לית הכספים. השתתפות בתהליכים רוחביים בחברות הקבוצה. חישוב ועדכון התחשבנויות בין חברות הקבוצה. עבודה מול בנקים וניהול מסגרות אשראי יחד עם סמנכ"לית הכספים. סיוע בהכנת נתונים לצרכי מצגות, הנפקות ומשקיעים.
🔹דרישות: רישיון רו"ח- חובה ניסיון קודם כחשב בחברות ציבוריות מתחום הנדל"ן- חובה שליטה בתקני דיווח IFRS שליטה בפריוריטי ו/או SAP – יתרון. יכולת עבודה בצוות, סדר וארגון, אחריות ומחויבות גבוהה.
היקף משרה: מלאה מיקום: משרדי הקבוצה בגרנד נטר(נתניה)
תחומי אחריות עיקריים ניהול יומן מורכב - תיאום פגישות, ישיבות ואירועים עסקיים תיאום נסיעות - הזמנת טיסות, מלונות וארגון לוגיסטי מלא ניהול קשרים עסקיים - תיאום עם שותפים, לקוחות וגורמי מפתח תכנון אירועים - ארגון ישיבות ופגישות תמיכה מנהלית ומזכירותית ניהול התכתבויות במיילים מענה טלפוני מקצועי - סינון וטיפול בפניות חשובות ניהול מידע רגיש - טיפול בחומרים סודיים ברמת דיסקרטיות גבוהה הכנת דוחות לפי הצורך סיוע במשימות אישיות - תיאום עם ספקי שירותים אישיים שליחויות- בנק, דואר
ניסיון מוכח - מינימום 5 שנות ניסיון כעוזרת למנכ"ל/יו"ר - חובה אנגלית ברמה טובה - דיבור וכתיבה עברית ברמת שפת אם כישורים מקצועיים
ניהול זמן מעולה - יכולת לתעדף ולנהל מספר משימות במקביל תקשורת יוצאת דופן - יחסי אנוש מעולים דיסקרטיות מוחלטת - טיפול במידע עסקי ואישי רגיש יוזמה ועצמאות - יכולת לחשוב קדימה ולפתור בעיות ללא הנחיה גמישות ונכונות - להתמודד עם שינויים ודרישות לא צפויות כישורים טכנולוגיים שליטה מלאה ב-Office - Word, Excel, PowerPoint ברמה מתקדמת היכרות עם CRM ומערכות ניהול לקוחות - יתרון