התפקיד כולל: ניהול כלל מערך האחזקה במבנה בהיקף 20,000 מ"ר, כולל מערכות חשמל, מיזוג, אינסטלציה ותחזוקת מבנה. עבודה צמודה עם צוותי שטח ומתן מענה לתקלות ותחזוקה שוטפת.
דרישות תפקיד: הנדסאי/ת חשמל – חובה רישיון חשמלאי ראשי / מוסמך – חובה ידע וניסיון במיזוג, אינסטלציה, לוחות חשמל ומתח גבוה ניסיון ניהולי של 5 שנים לפחות כמנהל אחזקה במבנה רחב־היקף יכולת ניהול צוותים, אחריות גבוהה ושירותיות שכר מוצע עד 16000 ₪ ברוטו כולל תנאים סוציאליים עפ"י חוק וקרן השתלמות.- לא להגיד שהשכר הוא 16, לקחת ציפיות שכר בבקשה ולהעביר לנו, ממש תלוי ניסיון ייסגר במעמד ראיון.
אחריות על תחזוקת מערכות חשמל במבנה הכנסת טיפול שוטף בלוחות חשמל ובמערכות תומכות עבודה בצמוד לצוות האחזקה ומתן מענה לקריאות שוטפות טיפול ותפעול מערכות נוספות במבנה: מיזוג אוויר, אינסטלציה ותחזוקה כללית
דרישות התפקיד: רישיון חשמלאי מוסמך – חובה רישיון חשמלאי ראשי – יתרון משמעותי ידע וניסיון בתחזוקת מערכות: מיזוג, אינסטלציה, לוחות חשמל ניסיון;במבנה בהיקף של כ־20,000 מ"ר-יתרון יכולת עבודה עצמאית בצד שיתוף פעולה בצוות שירותיות, אחריות ויכולת ניהול משימות בסביבה מורכבת
לחברת הפצה דרושה מחסנאית מלקטת מידקום - חולון - המלאכה 55 חולון משרה מלאה א-ה שעות - 7:00 -17:00 אופי התפקיד : ליקוט סחורה סידור סחורה ספירת מלאי ראיון ותחילת עבודה מידית - בואו לביות חלק מאיתנו לפרטים נוספים :0527207797
תיאור המשרה: עוזר חשב למחלקת כספים בכפיפות לחשב. ניהול צוות עובדים המונה כ-6 עובדים ניהול חשבונאי של חברת בת בתחום מסחור ידע ופיתוח טכנולוגיות (חברה קטנה). ניהול תחום מחקר בחברה אם. ניהול גבייה דיווחים שוטפים ולקיחת חלק בהכנת דוחות כספיים תקופתיים. עבודה מול רואי חשבון חיצוניים. תחומי אחריות בכפוף לצרכי מערכת
דרישות התפקיד: רואה חשבון מוסמך, בוגר ביג 5. לאחר תפקיד ראשון – יתרון משמעותי. ניסיון בארגון גדול, עדיפות לגוף ממשלתי או מלכ"ר- יתרון משמעותי. ניסיון בתפקידים ניהוליים – יתרון. היכרות עם מערכת ה-סאפ – יתרון. בקיאות בחוקי המס. בקיאות בתחומי הנהלת חשבונות. שליטה ביישומי אופיס בכלל, ושליטה מלאה באקסל בפרט. יכולת עבודה עצמאית תוך לקיחת אחריות על משימות ותהליכי עבודה. יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה בצוות, אחריות ומסירות. סדר וארגון, נכונות לעבודה מאומצת ועמידה בלוחות זמנים.
שיחות מכירה יזומות ללקוחות קיימים קבלת הזמנות מלקוחות והקלדתם במערכת ניהול משא ומתן להגדלת מכירות יומיות יצירת קשר אישי עם לקוחות עזרה בתיוקים ועבודות משרדיות בהתאם לצורך ולזמן הפנוי
דרישות התפקיד: שעות עבודה: 9.00 עד 16.00 נסיון קודם במכירות – חובה נסיון במכירות טלפוניות - יתרון