תחומי אחריות עיקריים מכירות טלפוניות של מוצרי החברה- יכין ומחלבה טיפול שוטף בלקוחות ותמיכה בצרכי לקוחקידום מכירות ומבצעיםטיפול בבעיות שוטפות כישורים מקצועייםניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת- חובהניסיון במכירות טלפוניות- חובהניסיון בתחום המזון – יתרוןכישורים אישייםיכולת מכרתית גבוההיחסי אנוש ברמה גבוההעבודה עצמאית, ניהול זמן, מיקוד משימותתקשורת בינאישית טובהאסרטיביות ודייקנותיכולת עבודה תחת לחץ
מטרת התפקיד: ליווי מסע הלקוח במרכז השירות, תוך מקסום חווית השרות לשביעות רצון הלקוח. איך יראה היום שלך? קבלת הלקוח המגיע למרכז השירות פתיחת כרטיס עבודה ותיעוד פרטי התקלה מתן הצעת מחיר ללקוח ומתן הסבר על הטיפול ייעוץ ללקוח בנוגע לטיפולים/תיקונים מומלצים שמירת קשר רציף עם מנהל העבודה בנוגע לסטטוס התיקון ועדכון הלקוח מסירת הרכב ללקוח טיפול באירועי שירות ותלונות לקוחות למי מתאימה המשרה ? אוריינטציה מכירתית ושירותית ניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת ניסיון קודם כיועץ/ת שירות - יתרון רקע בענף הרכב - יתרון א-ה: .7:30-16:00 שישי לסירוגין: 7:30-12:00
לחנות שרות ללקוחות בתחום חקלאות דרוש\ה פקיד\ת באק אופיס עבודה בתוכנת פריורטי, הוצאת חשבוניות, קשר עם לקוחות, קשר עם ספקים, הנפקת תעודות משלוח, חיוב לקוחות ועוד... 6 ימי עבודה בשבוע (יום שישי אחד בחודש חופשי ע"ח החברה) 07:00 עד 15:00 אפשרי מ- 08:00 עד 16:00 ימי שישי עד 12:00
ידע בפריורטי חובה ניידות- חובה יכולת עבודה במשרה מלאה- חובה
מטרת התפקיד: מתן מענה שירותי פרונטלי וטלפוני ללקוחות אשר מתקשרים ומגיעים למרכז השירות וטיפול שוטף באדמיניסטרציית המשרד. איך יראה היום שלך? מתן מענה פרונטלי וטלפוני ללקוחות מרכז השירות התנהלות אדמיניסטרטיבית מול חברות ביטוח ושמאים. קבלת הלקוחות עם הגעתם וניתוב הלקוחות ליועצי השירות ולעמדות ההמתנה - תשאול מקצועי ושירותי + פתיחת כרטיס עבודה ממוחשב ותיאום ציפיות מקיף גביית כספים ושחרור הלקוחות טיפול באדמיניסטרציית הלקוח למי מתאימה המשרה ? ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית ניסיון בשירות ניסיון בשירות פרונטלי – יתרון משמעותי ניסיון מעולם הביטוח רכב ופחחות - יתרון ניסיון בגיול חובות ורקע בהנהלת חשבונות – יתרון משמעותי משרה מלאה, א'-ה': 07:30 – 16:30 ימי שישי לסירוגין: 07:30 – 12:00 עם נכונות לשעות נוספות. קיימת גמישות
לחברה תעשייתית בינלאומית העוסקת בפיתוח וייצור מוצרים מכאניים הנדסיים לתשתיות מים גדולותדרוש/ה שרטט/ת מנוסה למחלקת הנדסת מוצר. התפקיד כרוך במידול תלת ממדי והכנת שרטוטים לחלקים והרכבות , אחריות על קבצי CAD,עדכונים הנדסיים (ECO), ניהול BOM במערכת ERP Priority, סקרי חוזה ותמיכה הנדסית שוטפת במחלקות השונות : ייצור, ההנדסה, איכות ופיתוח . משרה מלאה ימים א-ה'. ארוחות. קליטה ישירה לחברה. דרישות:הנדסאי/ת מכונותניסיון של לפחות 8 שנים כשרטט/ת מכאני/ת שליטה מצוינת ב SolidWorks – חובה.ניסיון בעבודה עם מערכת EPDM – יתרון.היכרות עם מערכת Priority ERP – יתרון.ניסיון עבודה מול תקנים לפלדות וחומרים קשיחים – יתרון.אנגלית - בסיסית.
מטרת התפקיד: ביצוע תיקון מהיר ואיכותי של הרכב למניעת תיקונים חוזרים ולשביעות רצון הלקוחות איך יראה היום שלך? טיפול שוטף ברכבים המגיעים למרכז השירות תיקון תקלות ובדיקות מכאניות ברכבים עבודה בצוות וממשקים מרובים מול מאבחנים ויועצי שרות במוסך למי מתאימה המשרה ? ניסיון כמכונאי/ת רכב או ניסיון צבאי - חובה לימודי מכונאות/ הנדסאות רכב - יתרון משמעותי גישה טכנית ויכולת לעבודה טכנית. שעות: א-ה: 8-17. שישי לסירוגין 08-12
אחראי על תחומים: ביצוע רכש לחטיבת הרכבות מספקים בארץ ובעולם במגוון טכנולוגיות ועל פי חלוקה של מנהל הרכש וזאת על מנת להשיג התוצאות האופטימאליות באיכות,בעלות ובזמן לטובת החברה והחטיבה
מטלות מקצועיות הזמנה ורכישת חומר באיכות, בעלות ובלוחות הזמנים הנדרשים על ידי המזמינים ניהול מו"מ מול ספקים במטרה להגיע להתקשרות אופטימלית לטובת החברה טיוב המישלוחים מהספקים בארץ ובחו"ל עמידה ביעדים ,משימות ,מדדי הרכש ואיכות הרכש מעקב אחר הזמנות וביצוע בקרה שוטפת מול הספקים בנושאי:
רכש, מחירים ,אספקות,תיקונים ואיכות
הכרות מעמיקה עם השווקים בו הוא פועל,איתור מקורות אספקה חדשים וחליפיים מעורבות בתחומי MRB שמקורם בהזמנת רכש ומתוך כך גם אינטראקציה מול הנה"ח חשבוניות בבעיות תשלום לספקים סגירת הסכמים ארוכי טווח מול ספקים במטרה להבטיח מחיר אטרקטיבי מול ספק לאורך תקופה מוגדרת, החזקת מלאי בטחון אצל הספק במטרה למזער סיכונים ולאפשר קיום אסטרטגיה. איתור פריטי LLI והעברת המלצה להגדרת מלאי ביטחון במערכת. המרת דרישות רכש להזמנות, הפקת דוחות למנהלי הפרויקט המציגים רכש חריג ו/ עודפים המחייבים אישור לקוח והקמת הזמנות בהיצמד לאישורים אלה.
מטלות ניהוליות
דפוסי דיווח דווח למערכי המידע של מערך הרכש דווח בכתב ובע"פ למנהל הרכש ולמזמינים
מאפייני אישיות
יוזמה,יסודיות,קפדנות וערנות לפרטים יכולת הנעת תהליכים אמינות ויושרה אסרטיביות ותודעת מתן שרות גבוהה יכולת עבודה תחת לחץ יכולת ניהול מו"מ ושכנוע יכולת הבעה בע"פ ובכתב- אנגלית ועברית
דרישות ניסיון והשכלה השכלה על תיכונית אקדמאית / הנדסאי קורסים בתחום הרכש ,לוגיסטיקה ואיכות .-יתרון נסיון בתחום הרכש ,יבוא לפחות שנתיים. אנגלית ברמה גבוהה הכרת מערכי מידע ברכש ולוגיטיקה - היכרות עם E.R.P וכל תוכנות האופיס - יתרון.