דקסל פארמה
- ראשי
- עמוד חברה

דקסל פארמה
דקסל פארמה הינה יצרנית התרופות הפרטית הגדולה ביותר בישראל. החברה אשר נוסדה בשנת 1968 במבנה קטן עם 9 עובדים, מעסיקה כיום למעלה מ-1,000 עובדים המפתחים, מייצרים ומשווקים תרופות גנריות, תרופות מקור ותרופות ללא מרשם. אתרי הייצור והפיתוח באור עקיבא ויקנעם המאושרים על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA), רשות הבריאות של האיחוד האירופי (EMA) ורשויות הבריאות בישראל, הינם מהמתקדמים והחדשנים בתחומם, כמו גם, מרכז הפיתוח הייחודי בירושלים. מוצרי החברה מתפרסים על מגוון רחב של למעלה מ-85 תרופות ב-175 מינונים וצורת מתן, נמכרים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם, באמצעות חברות בת או מפיצים מקומיים ולכלל מוסדות הבריאות בישראל לרבות קופות חולים, בתי חולים, בתי מרקחת, רשתות הפארם וגופים נוספים.
משרות חמות:
התנעה, ניהול, פיקוח ותיאום הפעולות הדרושות לשביעות בעלי העניין בארגון והלקוחות.
ניהול ושיפור מלאי עפ"י הזמנות ותחזית לקוח:
ניתוח MRP ומימוש המלצות לפתיחת הזמנות רכש.
ניתוח דוחות ביטולים/ קידומים/ דחיות.
בקרות – ניהול וביצוע תהליכי בקרה הכוללים:
הזמנות לקוח עתידיות.
סטאטוס התכנסות החומר (תוך שמירה על רמות מלאי).
הזמנות לקוח בתהליכי ייצור.
טיפול בחריגים.
התנהלות מטריציונית מול גורמים שונים בארגון:
יח' מסחרית (תקציב, הצעות מחיר וכו').
לקוחות (פריסת הזמנות, תגובה לשינויים).
הנדסה (פרויקטים חדשים, ECO).
רצפות ייצור (התקדמות הייצור ופיקוח).
רכש (דרישות, דוח חסרים, קידומים וביטולים).
א.איכות (טיפול באירועי איכות , ECO, חריגים).
לוגיסטיקה ומחסנים (הכנת קיטים, אספקה ללקוחות).
הכנת תכנית עבודה:
זרימת עבודה לקוי ייצור.
פריסה פנימית ע"פ צווארי בקבוק.
בקרה על ביצוע והתרעות בזמן על סיכונים.
שיקוף תכנית אספקה ללקוח.
תעדוף האספקה ע"פ שינויים המתרחשים בדרישות לקוח ושינויים פנימיים.
- OTD עמידה בתאריכי האספקה תוך כדי מתן שירות ושמירה על איכות המוצר.
ERP – ניתוח ריצות MRP:
הוצאת דרישות רכש.
ניתוח דוחות: דחיות, קידומים, ביטולים.
ידע/היכרות עם S.S/ PPV /MOQ /LLI.
דרישות:
הנדסאי/ת או מהנדס/ת תעשייה וניהול.
ידע בכל תוכנות Office ושליטה מלאה ב- Excel.
ניסיון עבודה מוכח בתכנת ERP (SAP – יתרון).
ניסיון בתחום, עדיפות מחברות הרכבה בשוק ה- EMS.
אנגלית ברמה טובה.
- מלאה (5 ימים)
229115
תיאום נמערכות בפרויקטים מורכבים משלב התכנון ועד להשלמת סט תכניות מתואמות לביצוע.
אחריות על תיאום בין דיסציפלינות: אדריכלות, קונסטרוקציה, מערכות MEP תוך שימוש בכלי BIM מתקדמים.
זיהוי והצפת התנגשויות, ליווי המתכננים עד לפתרון תכנוני מלא.
הובלת ישיבות תיאום והפקת דוחות
מעקב שוטף אחרי סטטוס התכנון, ניתוח המודלים והצפת פערים בזמן אמת לצוותי התכנון
עבודה צמודה עם מתכננים, מנהלי פרויקטים, יועצים וגורמי פיקוח.
דרישות התפקיד:
מהנדס.ת אזרחי / אדריכל.ית / הנדסאי.ת אדריכלות חובה.
שליטה מלאה ב-Revit (ניסיון של לפחות שנתיים בעבודה מקצועית) חובה.
ניסיון במידול ותיאום דיסציפלינות שונות: אדריכלות, קונסטרוקציה, MEP חובה.
ניסיון בעבודה עם מתכננים, יועצים וצוותים פרויקטליים יתרון משמעותי.
שליטה בכלי BIM מתקדמים (Navisworks, BIM 360, ACC) יתרון משמעותי.
חשיבה תכנונית, יכולת פתרון בעיות ויחסי אנוש מעולים.
אם אתם מתחברים לעולם התיאום ויש לכם אש בעיניים זה המקום בשבילכם.
אנחנו לא עוד חברה שנותנת שירותי BIM אנחנו היזם, הקבלן והמתחזק.
כאן תראו את העבודה שלכם יוצאת מהמודל ועד המסירה בשטח.
רוצה לקחת חלק בתכנון מדויק, חכם ומתואם באמת? שלח.י קו"ח, נשמח להכיר אותך!
- בניין, בינוי ותשתיות
229131
- מחסנאות
- מלאה (5 ימים)
229127
תחומי אחריות:
הובלת תחום ה VDC בפרויקטי תשתיות ובנייה מרובי ממשקים
ניהול צוות ה VDC, הובלה והנחיית מהנדסי ה VDC בפרויקטים השונים
בניית מתודולוגיות עבודה, קיבוע סטנדרטים והטמעת תהליכי VDC בצוות ובפרויקטים בשטח.
עבודה שוטפת מול מנהלי פרויקטים, מהנדסים, קבלנים וגורמי תכנון
ניתוח והפקת דוחות מידע מתקדמים לשיפור תהליכי תכנון וביצוע
הכשרת עובדים ושיפור מתמיד של תהליכי עבודה מבוססי BIM.
דרישות:
מהנדס.ת אזרחי.ת / אדריכל.ית – חובה
ניסיון של 3 שנים לפחות בעולמות ה־BIM/VDC – חובה
שליטה מלאה בתוכנות Revit, Navisworks ובפלטפורמות ACC, BIM360.
ניסיון של שנה לפחות בתפקיד שטח – חובה
ניסיון קודם בניהול צוות – יתרון משמעותי
יכולת עבודה עצמאית, ראייה מערכתית ויכולות הובלה
יחסי אנוש מצוינים ויכולת תקשורת בין-אישית גבוהה
מיקום: משרדי החברה בפתח תקווה.
התפקיד מצריך נסיעות לפרויקטים השונים בארץ.
- בניין, בינוי ותשתיות
229132
מיקום - שפרו סנטר במודיעין
משרה מלאה 7:00-16:00
אופי התפקיד - סידור סחורה במחסן של מזגנים , פריקת סחורה
דרישות התפקיד :
נכונות לעבודה פיזית
נכונות למשרה מלאה
לפרטים נוספים : 0527207797
- מחסנאות
- מלאה (5 ימים)
229112
תחומי אחריות:קבלת סחורה, פריקה ובדיקת התאמה מול תעודות משלוח.סידור ואחסון הסחורה במחסן בצורה מסודרת ויעילה.הכנת הזמנות ניהול מלאי וביצוע ספירות מלאי שוטפות.עבודה עם מערכת מחשב לניהול מלאי.שמירה על סדר, ניקיון ותקינות המחסן.דרישות התפקיד:ניסיון קודם כמחסנאי – יתרון.רישיון מלגזה – יתרון.ידע בעבודה עם מחשב ומערכות מלאי.אחריות, סדר ודיוק.יכולת עבודה בצוות ויחסי אנוש טובים.נכונות לעבודה פיזית.היקף משרה: משרה מלאה 07:00-16:30
- מחסנאות
- מלאה (5 ימים)
229105
הגדרת התפקיד:
כתיבה ועדכון מסמכים מבוקרים כולל עריכה, מעקב סטטוס חתימות עד להכנסה לתוקף.
הכנה וניפוק יומני ציוד: ניקיון/חדר/ציוד עפ"י דרישה מחלקות כולל מעקב להחזרתם.
סיוע במעקב תוכניות עבודה ויישומם, כגון: תוכניות הדרכות, מבדקים ועוד.
תיעוד הדרכות והסמכת עובדים בקבצי איכות, סקירת הסמכות עובדים ותיוק.
ניהול ממשק ובקרה מול ארכיון חיצוני והשמדת מסמכים ישנים בהתאם למדיניות.
ניהול ארכיון: קליטת תיקי אצווה וניירת מבוקרת מהייצור, תיקי מעבדה ומסמכים שונים.
סריקות, הכנה ואספקת מסמכים מבוקרים, תחזוקה וניהול הנתונים במערכת האיכות.
דרישות:
·שליטה מלאה במערכות Office - חובה
·ניסיון בניהול מסמכים או עבודה אדמיניסטרטיבית תחת רגולציה ותקני איכות- חובה
·היכרות עם דרישות הבטחת איכות וכללי cGMP -חובה
·ידע וניסיון בתיעוד מסמכים בסביבת GMP
·ניסיון במערכות ניהול מסמכים ( EQMS/QMS)- יתרון רב
יכולת פיזית לטפל בחומרי האריכיון, כולל סידור ותחזוקה
·אנגלית ברמה טובה – התפקיד כולל הקלדות באנגלית
·סדר וארגון, הקפדה על פרטים ויכולת עבודה מול ממשקים מרובים
- אדמיניסטרציה
- מלאה (5 ימים)
229091
יושבים בקריתא אתא
משרה מלאה 42 שעות סה"כ בחודש בימים א- ה
גמישות בשעות תחילת עבודה /8/8:30/9:00
במסגרת התפקיד :
*ריכוז ארגוני של כלל משימות המחוז ומעקב ביצוע
* מענה לפניות פנים ארגוניות וחיצוניות
* אחריות על לוז שנתי של המחוז
* תפעול שוטף של התקציב
* משימות מטה מול האגודה
דרישות :
אופיס ברמה גבוהה - וורד , אקסל - חובה
- אדמיניסטרציה
- מלאה (5 ימים)
229087
- הרשמה לניוזלטר
משרות חמות, טיפים, וובינרים ועדכונים בדרך למציאת העבודה הבאה שלכם
ניווט באתר
תחומים ומקצועות
למעסיקים
פרטי התקשרות


חיפוש משרות
שליחת קורות חיים
הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!
תודה
הפרטים נשלחו בהצלחה!

איזה כיף

בדקות הקרובות ישלח אלייך
sms עם פרטים נוספים
רגע... לפני שאתם הולכים,
את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?
תנו לנו למצוא לכם את המשרה הבאה שלכם!
איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!
נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)
איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!
נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)
איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!
נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)
איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!
נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)
איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!
נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)
הגשת מועמדות
הגשת מועמדות באמצעות קובץ קורות חיים:
יצירת קשר
התחברות
ברוך שובך! התחבר לחשבון שלך באמצעות רשתות:
או באמצעות דוא״ל וסיסמא:
הרשמה לאתר מעוף
יצירת חשבון באתר מאפשרת שמירת משרות מועדפות,
הגדרת סוכן חכם ושמירת קורות חיים באיזור האישי.
ההרשמה באמצעות רשתות:
או באמצעות דוא״ל: (הסיסמא תשלח אלייך במייל)
איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!
נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)