רפרנטית בכירה לאיתור והקצאת מקרקעין.דרישות המשרה:תואר אקדמי – עדיפות לתחומים של גאוגרפיה/תכנון ערים/משפטיםניסיון קודם בתחום המקרקעין/תכנון בניהידע בסיסי במחשביםכושר תכנון וארגוןניסיון בניהול ריבוי משימותנכונות לשעות נוספותתיאור התפקיד:ביצוע בדיקות תכנוניות לקרקעות פוטנציאליות להקצאת קרקע לעמותותבדיקת זכויות בניה ויעודים ושימושים בהתאם לתב״עהכנת תכנות תכנונית לבינוי במגרשיםבדיקת בקשות של עמותות לפי נוהל משרד הפנים להקצאותהכנת נוסח לפרסום בעיתונות וליווי תהליך פרסום הבקשהאיסוף חוות דעת מגורמים עירוניים והכנת סדר יום לועדת הקצאותליווי טכני ומשפטי בהכנת החוזה עם הלשכה המשפטיתקידום הכנת תשריט להקצאהפרטי המשרה:50 לשעהעבודה בירושליםהחלפה לחל"ד העסקה למשך 3 חודשים עם אופציה להארכה
למפעל מוביל באזור הגליל המערבי דרוש/ה מלגזן/ית עיקרי התפקיד: שינוע סחורה בתוך המחלקה. הכנת עבודה לעובדי המחלקה- הובלה של משטחים לעמדות העבודה. עשיית סדר וארגון בכלל המחלקה לאורך שעות היום. כפיפות למנהל מחלקת לוגיסטיקה משרה מלאה. העבודה כוללת שעות נוספות וימי שישי על פי צורך. תחילת עבודה- מיידית.
דרישות התפקיד: ניסיון: ניסיון בעבודה כמלגזן- מינימום שנתיים ניסיון. שפות: עברית טובה, אנגלית- יתרון. מחשב ומערכות: אוריינטציה מחשובית- יתרון כישורים נוספים: ראש גדול, עצמאי, חרוץ, אנרגטי, אחראי. רישיונות: רישיון עבודה על מלגזה – חובה.
** תועדף העסקתם של אנשים עם מוגבלות, כל עוד הם כשירים לתפקיד.
תיאור התפקיד: בק אופיס למחלקת השיווק , קידום מכירות ומחלקה מקצועית מעקב ועריכת דוחות ניהול הזמנות רכש לקוחות וספקים הזרמת הזמנות סחורה וציוד
דרישות תפקיד
ניסיון מוכח של לפחות שנתיים כמתאמת סחר ו/או מתאמת לוגיסטיקה בחברה מסחרית ו/או ניסיון בעבודה כמנהל/ת חשבונות בחברה מסחרית ידע באקסל שעות עבודה 8:00 עד 17:00 (שעות נוספות על פי צורך) נכונות לעבודה מאומצת יכולת עבודה בצוות ועם ממשקים רבים
יתרונות היכרות וניסיון בעבודה במערכת SAP תעודת הנהלת חשבונות סוג 2 ומעלה ניסיון בעבודה בחברת אלכוהול / יין
תחילת עבודה – מיידית לפניות: 052-5518408 /052-2364212
תיאור התפקיד: • תחזוקת מנע ושבר של תבניות לחיזקת פלסטיק • פתיחת תבניות • טיפול בתקלות • סגירת תבניות והכנתן להמשך ייצור
⸻
דרישות התפקיד: • ניסיון של 5 שנים לפחות בתחומים של חריטה/כרסום קונבנציונלי, השחזה וליטוש • ניסיון של 3-4 שנים לפחות בתחום תבניות לחיזקת פלסטיק • שליטה בקריאת שרטוט • יכולת עבודה בצוות
לחברה מובילה ומוכרת בתחום הציוד הכבד דרוש/ה נציג/ת תביעות אחריות. התפקיד הינו חלק אינטגרלי ממערך השירות של החברה, וכולל עבודה מאתגרת ודינמית מול מגוון רחב של יצרנים בינלאומיים בחו"ל. נציג/ת התביעות יהיה/תהיה אחראי/ת על יצירת וניהול קשר רציף עם ספקים חיצוניים ועם ממשקים פנים-ארגוניים שונים, כל זאת במטרה להגיש ולנהל תביעות אחריות אל מול היצרנים בחו"ל. במסגרת התפקיד הנדרש/ת: קשר וניהול אינטראקציה: יצירת קשר רציף וניהול מו"מ עם ספקים חיצוניים (יצרנים בחו"ל) וגורמים פנים-ארגוניים. הרכבת תיקי תביעות: איסוף, תיעוד וארגון כל המידע והמסמכים הנדרשים להרכבת תיקי תביעות אחריות מלאים ומדויקים. מעקב ובקרה: מעקב אחר סטטוס התביעות וקידום הטיפול בהן מול היצרנים, תוך עמידה בלוחות זמנים. דרישות התפקיד: אנגלית ברמה גבוהה מאוד (חובה): יכולת ביטוי, קריאה וכתיבה שוטפת. אנגלית כשפת אם – יתרון משמעותי. הבנה טכנית חובה: יכולת קליטה והבנה של נושאים טכניים מורכבים, בדגש על ציוד מכאני. ניסיון קודם בעבודה מול יצרנים בנושא תביעות אחריות – יתרון. ניסיון מעולם הרכב / ציוד מכני הנדסי (צמ"ה) – יתרון משמעותי. יכולת הנעת תהליכים: יוזמה ויכולת קידום משימות באופן עצמאי. שירותיות גבוהה: אוריינטציה שירותית ויחסי אנוש מעולים. סדר וארגון: יכולת עבודה מסודרת, שיטתית ומדויקת. יכולת עבודה במקביל (מולטי טסקינג): יכולת ניהול מספר משימות בו זמנית ותיעדוף נכון. יכולת עבודה בצוות: שיתוף פעולה והשתלבות בסביבת עבודה קולגיאלית. שליטה מלאה במערכות מחשב. ניסיון בתוכנת Priority – יתרון.
הזדמנות מצוינת להשתלב בחברה יציבה ומובילה בתחומה, בסביבת עבודה נעימה, תומכת ומתגמלת.
למפעל רהיטים בקרית ביאליק דרוש/ה פקיד/ת הנהלת חשבונות השכלה כמנהל/ת חשבונות - אפשרי ללא ניסיון בפועל. התפקיד כולל עזרה למנהל החשבונות, הזמנת חומרי גלם, פקידות. טיפול ברכבי החברה, שליחויות, קניות, דואר, בנקים וכו'. הכשרה תיערך במפעל 08:00-17:00 ימי א - ה נכונות לש.נ. במקרה הצורך
תפקיד כולל: ניהול אפקטיבי ויעיל של המשמרת תוך הקפדה על עמידה ביעדי השירות, זמינות הנציגים, עבודה מול ממשקים מרובים. מענה וייעוץ לנציגים , שיחות מנהל. מתן מענה למלקטים בסניפים, חלוקת עבודה, תדריכים עבודה מול נהגים , סגירת נקודות , עבודה שוטפת מול הלקוח העסקי.
משמרות: 07:45-17:0 14:00-23:00 (בימי ראשון ושני 13:00-22:00) שישי לסירוגין : 07:45-15:00
דרישות: חובה ניסיון כבכיר או מומחה בשירות לקוחות ניסיון רב במוקדי שירות בעל קליטה מהירה בעל יכולת לעבוד בסביבה משתנה