על התפקיד: טיפול ותפעול בכל היבטי השכר משלב קליטת העובד ועד סיום העסקה טיפול בנושאים פנסיונים, קופות, קרנות והפרשות סוציאליות מתן מענה לעובדים בנושאי שכר וזכיות סוציאליות התנהלות מול גורמי חוץ: ביטוח לאומי, קופות גמל, מתפעלים וסוכני ביטוח טיפול בהנהלת חשבונות בתחום שכר
דרישות התפקיד: תעודת חשב.ת שכר ניסיון של 2 ומעלה בתפקיד דומה שליטה טובה באקסל(פיבוט וילוקאפ) ניסיון במערכת הר-גל- יתרון מיקום- מטה החברה חיפה
לסוכנות הביטוח דרוש/ה רכז/ת שתיצור קשר עם לקוחות שנבדקו ונמצאו לא אשמים בתאונה ,כשהאשם מבטוח שלנו, ליצור קשר ע"מ להציע את שירותנו בטיפול הרכב במוסכים שלנו. וטיפול בכל האדמיניסטרציה מולו. דרישות: חובה ניסיון כשלהו מעולם הביטוח. ימים א-ה
תיאור המשרה: אחריות על מוצרים משלימים ברחבי החנות- בחירת מוצרים, מעקב אחר מלאי, הזמנות, מילוי ועוד. הכנת המחלקה לפני פתיחת החנות ובמהלך היום. עבודה מול מחלקות המכירה והעיצוב. התפקיד בעל אופי פיזידרישות המשרה: ידע בתפעול מערכות מחשב. זמינות למשרה מלאה במשמרות בוקר וערב, כולל ימי שישי ושעות נוספות. יכולת עבודה פיזית ויכולת עבודה עצמאית.
עובדי חברה מהיום הראשון , נהנים מתנאים מעולים: שכר הולם, ביטוח בריאות, ארוחות, ביגוד, ימי כיף, מתנות ועוד.
דרוש/ה חשב/ת שכר למחלקת שכר במד"א📍 מיקום: אור יהודה 🕗 שעות עבודה: 8:00-16:00, ימים א' - ה'דרישות התפקיד:תעודת חשב/ת שכרניסיון קודם כחשב/ת שכר – יתרוןידע בתוכנת חילן – יתרון משמעותיתנאים: 💰 שכר גלובלי: 7,500 ₪ 🔒 העסקה דרך חברת כוח אדם עד 9 חודשיםאם את/ה בעל/ת ניסיון בתחום השכר ומעוניין/ת להצטרף לארגון עם מטרה חברתית משמעותית, נשמח לקבל את קורות החיים שלך!
אחריות התפקיד:הכנת פרויקטים לפני כניסה לעבודה– ריכוז כל החומרים הנדרשים למהנדס בתחילת פרויקט (שרטוטי מבנה, מסמכים, הזמנות מודלים מהספק, בדיקת מפרט מול הצעת מחיר ועוד). הכנת תיקי ייצור ודרישות רכש– לאחר אישור שרטוטים, טיפול בהדפסות, הכנת עותקים והזנת דרישות רכש במערכת. מעקב אחר פרויקטים– ניהול טבלאות שליטה ומעקב סטטוס, במיוחד בפרויקטים גדולים עם מספר רב של עגורנים.ניהול יומן המחלקה– סיוע בשמירה על לוחות הזמנים של המהנדסים, תיאום פגישות לבדיקת שרטוטים וניהול סדר היום של המחלקה.תמיכה אדמיניסטרטיבית כוללת– טיפול בכל המשימות המשרדיות השוטפות. דרישות התפקיד:ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית / בק אופיס - חובה ניסיון קודם בתפקיד דומה.הכרות עם מערכות / ERP ניהול רכש – עדיפות לפריורטישליטה בתוכנות אופיס - Word/PowerPoint/ Excel קריאת מסמכים טכניים בסיסיים - יתרון ליכולת הבנת שרטוטים או מפרטים טכניים.ניהול יומנים ותיאום פגישות - ניסיון קודם בעבודה מול מספר גורמים במקביל.
למפעל מוביל באיזור קריית שמונה דרוש/ה אחראי.ת כח אדם במסגרת התפקיד: קליטת עובדים, ליווי יומיומי - סידורי עבודה, מענה לפניות בנושאי עבודה ופרט, טיפולי משמעת, סגירת שכר, בנייה ויישום תוכנית רווחה בשעות שאחרי העבודה. דרישת תפקיד : ניסיון בתפקידי מש"א – יתרון משמעותי יחסי אנוש מעולים , יצירתיות וראש גדול יכולת עבודה בתנאי לחץ ובשעות לא שגרתיות יכולת עבודה בתנאים דינמיים ומשתנים סדר ארגון ושיטתיות השכלה – תואר ראשון יתרון דובר/ת השפה האנגלית דיבור קריאה וכתיבה - חובה שליטה בכלי OFFICE - חובה
DescriptionAssembling models for developmentAssembling and testing systems for V&V testingPreparation and inspection of production and testing s Assistance in the design and testing of manufacturing and testing toolsWorking with manufacturers and suppliers.
RequirementsMechanical/Electrical Practical Engineering – an advantage.2 years experience in manufacturing and testing software-based mechanical/pneumatic/electromechanical systems .Knowledge and experience in reading and understanding drawings, electrical schemas, and pneumatic.Knowledge and experience in using software-based manufacturing and testing tools .Control of Office software (Word, Excel, Power Point).Ability to prepare and write documents in Hebrew and English.Hands-on experience in production lines.Experience in medical devices.Fluent Hebrew, English at a good level including technical English (writing and reading)Experience in conducting fault investigations - an advantage.Experience working in a PLM environment, specifically Arena – an advantage.Certification as a qualified electrician – an advantage.Familiarity with Solidworks – an advantage
תפקיד : עבודה לפי דרישה בתחנות עבודה מגוונותעבודה על פי הוראות בטיחות הפעלה והוראות עבודה שמירה על ציוד ותקינות המכונות דרישות : ניסיון בקריאה והבנת שרטוטי הרכבהניסיון ויכולת טכנית בעבודה עם כלי עבודה ומתקנים ייעודייםמוטוריקה עדינה,דיוק ותשומת לב לפרטיםיכולת עבודה עצמאית
מהות התפקיד:נציג מכירות ביטוחי בריאות וחיים התפקיד כולל הוצאת שיחות ללקוחות לבטח אותם בתיק ביטוחי ביטוחי בריאות וחייםשעות עבודה 8:45 -17:00 סופי חודש כולם נשארים עד השעה 19:00 ללא ימי שישידרוש ניסיון ממוקד טלפוני במכירותדרישות :ניסיון ממוקד מכירות טלפוניתנאים:עובדי חברה מהיום הראשוןסיבוסקרן השתלמות אחרי שנהחברים בוועד ההסתדרותמתנות בחגיםערבי חברהנופשי חברה.