fbpx

כל הדרכים לחיפוש עבודה במרכז

חיפוש עבודה במרכז זה לא הדבר הכי פשוט בעולם. כשהשכירות גבוהה והמחירים של מוצרים ושירותים רק עולה, מי שאין לו עבודה מסודרת או שהוא מוטרד ממחשבות על מעבר עבודה, יכול מהר מאוד להתייאש ולוותר לעצמו.

מצד שני, עבודות באזור המרכז בישראל נחשבות לעבודות עם השכר הגבוה ביותר, עם התנאים הנוחים ביותר ועם אפשרות גם לבלות קצת אחרי יום עבודה ארוך. מתל אביב ועד לירושלים וכל הערים שמסביבן, למחפשי העבודה לא חסרות אפשרויות.

כדי לעזור לכם להתחיל במסע שלכם להצלחה, ריכזנו עבורכם עצות וטיפים שיעזרו לכם לדעת את כל מה שאתם צריכים כדי לחפש (ולמצוא!) בצורה חכמה ויעילה את העבודה הבאה שלכם.

עבודות במרכז — איך לחפש ולמצוא עבודה בדרך הנכונה

מכתיבת קורות חיים, פנייה למעסיקים ועד לראיון עבודה המיוחל, התהליך של חיפוש עבודה במרכז יכול לקחת הרבה זמן ולדרוש מאמץ. אבל אל תדאגו – יש הרבה דרכים להקל על חיפוש העבודה שלכם. הנה כמה אסטרטגיות למציאת העבודה המתאימה לכם.

 

  • במידת האפשר, הודיעו לאנשים הקרובים אליכם שאתם מחפשים עבודה חדשה.

הרבה פעמים הדרך למצוא מקום חדש שיותר מתאים לכם עוברת דרך משפחה וחברים.

הם יכולים לספר ולשתף על מקום שמחפש עובדים, או אולי אפילו לקשר אתכם ישירות אל מעסיק שהם מכירים.

  • אם זה לא יעשה לכם צרות עם המעסיק הנוכחי, אתם יכולים גם לפרסם בפרופיל שלכם ברשתות החברתיות שאתם מחפשים לעשות שינוי בקריירה, ותשמחו לקבל הצעות, רעיונות או כל מידע אחר שיכול לעזור לכם בנושא.
  • אם אתם לא ביישנים, אתם יכולים גם ליצור קשר עם חברים ומכרים שלא נמצאים במעגל הקרוב ביותר, אבל שאתם חושבים שאולי יש להם דרך לעזור לכם.

אלה יכולים להיות אנשים שעובדים בתחום שאתם מתעניינים בו, או אנשים שיש להם הרבה קשרים ואולי יכולים לסדר לכם משרה טובה. אולי הם גם יכולים לזרוק עליכם מילה טובה – המלצה אישית יכולה לעזור מאוד בכל מה שקשור לקבלה למקום עבודה חדש.

 

  • צרו קורות חיים מרשימים שמראים למה אתם מועמדים אידיאליים לכל תפקיד או ענף שאתם מעוניינים לעבוד בו. אם אתם צריכים עזרה בזה, אתם יכולים להסתכל בפורמט קורות החיים לשימוש חופשי שכתבנו בשבילכם.

שימו דגש בקו”ח שלכם על הנסיון וההישגים שלכם והראו למעסיק הפוטנציאלי למה כדאי לבחור דווקא בכם. אם אתם מנסים להתקבל לכמה משרות שונות באופיין, הכינו כמה קו”ח שונים והתאימו אותם ספציפית לכל תפקיד אליו אתם מגישים מועמדות.

 

  • כשיגיע הזמן שלכם לגשת לראיון עבודה, חשוב לעשות תרגול “על יבש” לפני שאתם קופצים למים הקרים. אתם רוצים להרגיש בטוחים בעצמכם ובתשובות שתענו על השאלות שישאלו אתכם.

כדאי לעשות מחקר על שאלות נפוצות הקשורות לתפקיד כדי שתדעו למה לצפות ואיזה נושאים עשויים לעלות במהלך הראיון – זה יאפשר לכם להשיב תשובות נהדרות במהירות.

דרכים לחיפוש עבודה במרכז

כדי להפוך את התהליך לפחות מלחיץ ויותר יעיל, הנה דרכים מומלצות לחיפוש עבודה שיקרבו אתכם לתפקיד החלומות שלכם:

 

  1. השתמשו בלוחות דרושים: אתם יכולים למצוא משרות שפורסמו בלוחות דרושים שונים כמו מעוף ו-יד2. חפשו בקטגוריות שונות וחדדו את החיפוש שלכם עם מילות מפתח הקשורות לעבודה שאתם מחפשים. אם תשתמשו בלוח של מעוף למשל, אז במקום להיות אלה שרודפים אחרי המעסיקים, אתם יכולים בכמה לחיצות להעלות את קורות החיים שלכם ולתת למעסיקים לפנות אליכם.

 

  1. פנייה ישירה: שיטה שלא מתאימה לכולם אבל יכולה לפעמים להוכיח את עצמה. הציגו את עצמכם בפני מעסיקים פוטנציאליים באמצעות מייל או דרך רשת חברתית. כדאי לדבוק בניסוח תמציתי אבל כזה שמעורר עניין ומראה שאתם אנשים רציניים ואיכותיים. 

 

  1. היעזרו בכל מי שאתם יכולים: צרו קשר עם בני משפחה, חברים, מעסיקים לשעבר וקולגות שיש להם זיקה לסוג העבודה שאתם מחפשים. שאלו אותם האם הם מכירים מקומות עבודה שמחפשים להעסיק עובדים בתפקיד שאתם מכוונים אליו, ועל הדרך הכי טובה להגיש מועמדות.

אל תתביישו לבקש שימליצו עליכם – הפניה אישית יכולה לתת לכם יתרון על פני מועמדים אחרים.

 

  1. התכוננו היטב לראיונות: כשמגיע הזמן לראיונות עבודה (וירטואליים או פיזיים), תתרגלו את התשובות שלכם כך שתרגישו פחות לחוצים כשיגיעו השאלות האמיתיות של המראיין.

מחקר מקדים בנושא שאלות נפוצות בראיון עבודה, והכנה של תשובות איכותיות שמציגה אתכם באור חיובי, יכולים לעשות את כל ההבדל בין לא לעבור את הראיון לבין קבלה לעבודה.

 

  1. שקלו להתחיל בעבודה זמנית: אם נפתחת לכם הזדמנות לעבוד בעבודה זמנית, לפעמים כדאי ללכת עליה. זו יכולה להיות הרגל שאתם מכניסים בדלת, לעבר משרה נוספת שאתם יותר חושקים בה או פשוט להתקבל למקום עבודה איכותי.חלק מהעבודות הזמניות דורשות פחות שעות בהשוואה למשרה מלאה, מה שיכול להשאיר לכם מספיק זמן להמשיך לחפש עבודה. בכל מקרה, עבודה זמנית יכולה למלא את הרווחים בקורות החיים ואולי גם להוסיף לכם ידע או ניסיון שיקדמו אתכם.

 

  1. הצטרפו לקבוצות מקצועיות: חפשו פורומים או קבוצות הקשורות לתחום העבודה שאליו אתם מעוניינים להצטרף.

במקומות האלה אתם יכולים לקבל טיפים ייעודיים לתפקיד שמעניין אתכם, להכיר אנשים אחרים שעובדים בתחום, אולי אפילו להגיע לאיזשהו מפגש בו תוכלו ליצור קשרים חברתיים שיסייעו לכם למצוא עבודה.

בנוסף, בקבוצות האלה בדרך כלל עולות הצעות עבודה שונות ולפעמים גם מעסיקים פונים בעצמם אל עבר משתתפים בקבוצה שמראים בקיאות בנושא מסוים או שעוזרים למשתתפים אחרים.

 

  1. להמשיך ללמוד כל הזמן: אם אתם לומדים בקורס או מוציאים תעודה הקשורה לתפקיד שאתם מחפשים, זה יכול לשמש כעדות למחויבות שלכם למצוינות ולהוסיף לקורות החיים שלכם.

כשמעסיקים בוחנים מועמדים, הם אוהבים לראות שהאדם שנמצא מולם הוא אדם מרחיב אופקים, שתמיד מחפש להשתפר ולהרחיב את הידע שלו. זה נכון במיוחד במקצועות טכנולוגיים או הנדסיים שבהם לפעמים יש חידושים שגורמים לכל מה שהיה לפניהם להיראות מיושן.

 

3 טעויות נפוצות בתהליך חיפוש עבודה

חיפוש עבודה במרכז יכול לפעמים להרגיש כמו ניווט במסלול מכשולים. אמנם יש הרבה דרכים להצליח, אבל לאורך הדרך יש גם “מלכודות” שיכולות להכשיל אתכם בקלות.

כדי להבטיח שחיפוש העבודה שלכם יתנהל בצורה חלקה, הנה חמש הטעויות הנפוצות שלא כדאי לכם לעשות כשאתם מחפשים עבודה חדשה:

 

  1. להתעסק בהשוואות: השוואה של עצמכם לאחרים יכולה רק להזיק במהלך חיפוש עבודה – אל תתנו לספקות שאולי יתעוררו לעצור אתכם מלהשיג את המטרות שלכם!
  2. לבחור בקיצורי דרך: להיכנס לקיצור דרך אולי יכול לחסוך קצת זמן בטיול או בנסיעה, אבל כשמחפשים עבודה, קיצורי דרך יכולים לעלות לכם ביוקר. הקדישו זמן לשיפור קורות החיים, תרגול רעיונות ונסו להתמקד באיכות על פני הכמות.
  3. לכוון רחב מדי: זה לא תמיד מועיל לחפש עבודה במגוון רחב של תפקידים או תחומים. נסו לקבל החלטה על מה אתם באמת רוצים ולא לנסות “לירות” לכל עבר.

עבודה במרכז

לסיכום

חיפוש עבודה יכול להיות מרתיע בהתחלה, אבל עם גישה חיובית והכנה טובה, אתם משפרים משמעותית את הסיכויים שלכם.

בפוסט הזה למדנו כמה מהדרכים הטובות ביותר לחיפוש עבודה – החל משימוש בלוחות דרושים, ועד להתאמה אישית של קורות החיים שלך וביצוע הכנה לפני ראיון העבודה המיוחל.

עם העצות שלנו בארגז הכלים שלכם, אנחנו בטוחים שהחיפוש שלכם יניב פירות מתוקים.

תוכן עניינים

משרות חמות, טיפים, וובינרים ועדכונים בדרך למציאת העבודה הבאה שלכם

שליחת קורות חיים

הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!

- או מילוי הטופס הבא: -

תודה

הפרטים נשלחו בהצלחה!

איזה כיף

בדקות הקרובות ישלח אלייך
sms עם פרטים נוספים

רגע... לפני שאתם הולכים,

את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?
תנו לנו למצוא לכם את המשרה הבאה שלכם!

- או מילוי הטופס הבא: -

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

הגשת מועמדות

הגשת מועמדות באמצעות קובץ קורות חיים:

- או מילוי הטופס הבא: -

יצירת קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם! צוות המומחים שלנו פה עבורכם.

התחברות

ברוך שובך! התחבר לחשבון שלך באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל וסיסמא:

הרשמה לאתר מעוף

יצירת חשבון באתר מאפשרת שמירת משרות מועדפות,
הגדרת סוכן חכם ושמירת קורות חיים באיזור האישי.
ההרשמה באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל: (הסיסמא תשלח אלייך במייל)

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויה שלך ברחבי אתר זה ולניהול הגישה לחשבונך. קראו עוד בעמוד מדיניות פרטיות.

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)