fbpx

לעבוד כנציגי שירות – לא מה שחשבתם

הרבה אנשים נוטים לחשוב שעבודה תור נציגי שירות היא רק התמודדות עם תלונות של לקוחות כועסים וניסיונות מכירה אגרסיים אך בניגוד למה שנהוג לחשוב, המושג של נציגי שירות הוא מושג רחב אשר כולל בתוכו תחומים רבים ותפקידים מגוונים אשר דורשים היבטים שונים של כישורים ותחומי אחריות ולרוב מספק תנאים ושכר נאים למועסקים בו. התקשרות מרחוק למוקדי שירות שונים היא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלנו, אם זה בעת ביצוע רכישה, הזמנת טכנאי, התקשרות עם הבנק או חברת האשראי ובעצם לכל חברה וארגון כמעט בימינו יש מוקד שירות אשר בא לספק מענה ללקוחות החברה.עבודה בשירות לקוחות משתנה בין הסוגים השונים של מוקדים – פרונטליים וטלפונים אשר משמשים למטרות שונות ומשרתים סוגים שונים של קהל לקוחות. המוקדים השונים כוללים ביניהם מוקדי מתן שירות ומכירה, מוקדי תיאום שירות ומוקדי שירות שלאחר הרכישה, מוקדי שירות בתוך החברה (בק אופיס) אשר למעשה לא מספקים שירות ללקוחות החברה אלא לעובדים בתוך החברה עצמה ומוקדי שירות מקצועיים כגון בנקאים טלפוניים ומוקדים של חברות האשראי.למה כדאי לעבוד כנציגי שירות? אספנו לכם 5 יתרונות של העבודה בתחום השירות יש דרישה בתחום: כפי שבטח שמתם לב בתהליך חיפוש העבודה שלכם כאשר נתקלתם במודעות דרושים רבות לעבודה בתור נציגי שירות, לעבודה במוקדי שירות לקוחות שונים יש דרישה גבוהה בשוק. לעובדה זו יש מספר סיבות, קודם כל מוקדי שירות במיוחד של חברות גדולות מעסיקים כמות גדולה של עובדים דבר היוצר צורך בגיוס שוטף ורציף בחברה וכמו כן, זוהי משרה שנתפסת לפעמים כעבודה זמנית ולכן שיעור תחלופת העובדים בה נוטה להיות גבוה.עבודה נוחה במשמרות: עבודה במוקדי שירות היא לרוב עבודה במשמרות, אשר נותנת גמישות בשעות העבודה ומאפשרת הרבה פעמים לעובדים לימודים ותחומים והתחייבויות אחרות בחיים שלהם ולכן יכולה להתאים במיוחד לסטודנטים ומאפשרת לרכוש מקצוע וניסיון תעסוקתי משמעותי בזמן הלימודים. בניגוד לעבודות אחרות הנתפסות כעבודות זמניות או “עבודות בין לבין” עבודה כנציג שירות מאפשרת לך לצבור ידע בתחומים שונים וניסיון תעסוקתי שלא תוכלו בהכרח לקבל בעבודות זמניות אחרות ולמשל בסיום הלימודים להגיע עם רקע אשר יעזור לכם להשתלב בקלות יותר בתחום אליו אתם מעוניינים להכנס.אפשרות רבות לקידום: עבודה במוקדי שירות מביאה איתה אופציות רבות לקידום ויכולה בהרבה מקרים להוות מקפצה מקצועית לעובדים בתחום. מטבע כמות העובדים הגדולה והתחלופה השוטפת, תמיד קיים צורך באיוש משרות בתוך המוקד ויש דרגות ניהוליות שונות שניתן לטפס בהן. כאשר לעובדים בעלי כישורים מצוינים אשר מוכיחים את עצמם, מפגינים מוטיבציה ומראים רצון להתקדם יש את האפשרות להתקדם לתפקידי אחראי משמרת במוקד או אף תפקידים ניהוליים גבוהים יותר. ישנם סיפורים רבים של עובדים אשר התחילו לדוגמא במוקד השירות של החברה בזמן שעוד היו סטודנטים ולאחר סיום הלימודים התקדמו לתפקיד אחר במחלקות החברה המשקף את התחום אותו למדו. חברות רבות מעדיפות לקדם עובד קיים מתוך החברה לעומת העסקת עובד חדש שכן יש להם מידע על כישוריו ואופי העבודה שלו.העסקה ללא ניסיון : לעובדים צעירים בתחילת דרכם אשר נכנסים לשוק העבודה ומתחילים את הקריירה העסקית שלהם לפעמים קשה למצוא משרה ללא ניסיון תעסוקתי או לפחות לא אחת שתספק שכר ותנאים הולמים. אחד היתרונות הבולטים של עבודה כנציגי שירות היא שבדרך כלל לא דרוש ניסיון בתחום מעסיקים יבחנו את מידת ההתאמה שלכם לתפקיד על בסיס כישורים ותכונות שתפגינו בשלב המיון ולא על בסיס ניסיון תעסוקתי כאשר חברות רבות מסכימות להעסיק עובדים חסרי ניסיון למחלקת שירות הלקוחות שלהן ולהעניק להם את ההזדמנות להשיג את הניסיון אצלם. נציגי שירות בתחילת דרכם עוברים הכשרות והדרכות מקיפות אשר מכינות אותם לתפקיד, כל מוקד בתחומו שלו שכן על מנת לספק ללקוחותיהם את השירות הטוב ביותר הם נדרשים לשליטה מלאה במידע רחב לדוגמא מוצרי החברה, השירותים המוצעים, תנאי שירות, פרטים טכניים ועוד.. אם זאת, ישנם מוקדים אשר בהם כן נדרש ידע מקצועי וניסיון תעסקותי מסויים לדוגמא מוקדים פיננסיים המאויישים על ידי בנקאים טלפוניים שהם אנשי מקצוע מוסמכים בתחום.בונוסים ועמלות: יתרון נוסף בעבודה כנציגי שירות לקוחות, אשר קיים במוקדי שירות רבים, הוא האופציה בעצם להגדיל את ההכנסה החודשית שלכם בעזרת הגעה ליעדים אשר מתגמלים את העובד בבונוסים ועמלות. בונוסים ועמלות יכולים להגיע בכל מיני צורות וזו דרך למעסיקים לדרבן עובדים, לשמור על מורל ולייצר תחרות בריאה שתוביל את העובד בדרך כלל לעבוד טוב יותר ולרצות להוכיח את עצמו. אמנם הנפוצה מביניהם היא עמלת המכירות אך גם במוקדים שלא כוללים פן מכירתי יש אופציה לעמלות, עובדים נמדדים דרך פרמטרים שונים ובמידה ומגיעים ליעדים מסוימים ומקיימים רמת שירות מסוימת, הם יכולים להרוויח מזה. דרך זו של תגמול היא חיובית לחברה ולעובד, שכן כאשר אתם מבצעים את העבודה שלכם בצורה הטובה ביותר, ועומדים או עוקפים את היעדים אשר הציבו לכם אתם בעצם מייצרים מכירות ומביאים רווחים לחברה אשר “מודה” לכם על כך בצורה של עמלה.חושבים שעבודה כנציג שירות לקוחות יכולה להתאים לכם? בפעם הבאה שאתם נתקלים במודעת דרושים לנציגי שירות לקוחות אולי שווה לשלוח מועמדות ולראות לאן משרה שכזאת יכולה לקחת אתכם ואיזה דלתות יכולות להפתח בפניכם בקריירה העסקית שלכם. לחיפוש עבודה בתחום השירות הקליקו פה 

שליחת קורות חיים

הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!

- או מילוי הטופס הבא: -

תוכן עניינים

משרות חמות, טיפים, וובינרים ועדכונים בדרך למציאת העבודה הבאה שלכם

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

שליחת קורות חיים

הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!

- או מילוי הטופס הבא: -

תודה

הפרטים נשלחו בהצלחה!

איזה כיף

בדקות הקרובות ישלח אלייך
sms עם פרטים נוספים

רגע... לפני שאתם הולכים,

את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?
תנו לנו למצוא לכם את המשרה הבאה שלכם!

- או מילוי הטופס הבא: -

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

הגשת מועמדות

הגשת מועמדות באמצעות קובץ קורות חיים:

- או מילוי הטופס הבא: -

יצירת קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם! צוות המומחים שלנו פה עבורכם.

התחברות

ברוך שובך! התחבר לחשבון שלך באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל וסיסמא:

הרשמה לאתר מעוף

יצירת חשבון באתר מאפשרת שמירת משרות מועדפות,
הגדרת סוכן חכם ושמירת קורות חיים באיזור האישי.
ההרשמה באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל: (הסיסמא תשלח אלייך במייל)

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויה שלך ברחבי אתר זה ולניהול הגישה לחשבונך. קראו עוד בעמוד מדיניות פרטיות.