fbpx

איך לבחור חברת השמה להייטק

לא קל למצוא עבודה בהייטק, במיוחד אם אתם לא יודעים מאיפה להתחיל, אם יש לכם מעט ניסיון או שאין לכם מושג איזה חברות בכלל מגייסות, אתם לא לבד.. האם חשבתם על חברת השמה להייטק?

חברות השמה להייטק מקבלות פניות מדי יום ממועמדים שמתקשים למצוא עבודה בתחום. להרבה אנשים כבר נמאס להגיש קורות חיים שוב ושוב ועדיין לשמוע “לא”.

חברת השמה להייטק כמו מעוף — היא הפתרון עבורכם. אנחנו מומחים בלעזור לאנשים למצוא עבודה בהייטק, ויש לנו קשרים עם כמה מהחברות המובילות בתעשייה. אנחנו נעזור לכם בכל שלב, החל ממציאת המשרה הנכונה, ועד להכנה לראיון.

חברת השמה להייטק

איך בוחרים חברת השמה להייטק?

אם אתם מחפשים עבודה בהייטק, יש כמה דברים עיקריים שכדאי לשים לב אליהם כשאתם פונים לחברת השמה. אספנו עבורכם כמה טיפים טובים שיעזרו לכם למצוא חברת השמה שתסדר לכם את משרת ההייטק שאתם רוצים.

 

חפשו חברת כוח אדם המתמחה בהייטק

כשאתם נמצאים בתהליך המעייף של חיפוש משרות הייטק בישראל, הצעד הראשון שיכול לחסוך לכם הרבה זמן וכאב ראש הוא לחפש חברת השמה ששמה דגש על מציאת עובדים לחברות הייטק.

לחברה כזו יש קשרים מיוחדים, ניסיון, ומומחיות שיעזרו להפוך את מה שנראה כמו תהליך סיזיפי לקל ונוח יותר. היא יכולה לחבר אתכם למעסיקים שעובדים בבלעדיות עם החברה, ולפעמים, אפילו תופתעו לגלות שיש להם משרה פתוחה שמתאימה בדיוק לכם, ממש כאילו היא חיכתה לכם.

 

ודאו שחברת ההשמה מעודכנת במגמות בשוק התעסוקה

כשאתם מחפשים עבודה חדשה בהייטק או מחפשים להיכנס לראשונה לעולם המיוחד הזה, כדאי להסתמך על חברת כוח אדם להייטק שמתעדכנת במגמות הנוכחיות בשוק העבודה.

בחירה בחברה כזו יכולה לעשות הבדל משמעותי גם בסוג המשרות שתמצאו, גם בכמות ואיכות המעסיקים ואפילו בשכר שתקבלו.

חשוב לבחור בחברה שמחפשת לדעת מה חדש בתעשייה באופן עקבי, מתאימה את השירותים שלה על סמך מה שקורה בשוק, ומחזיקה בסטטיסטיקות עדכניות לגבי השכר בענף.

יש ערך רב לחברות שיש להן גישה למידע הזה, והוא עשוי להוביל לתהליך מציאת עבודה מהיר ומוצלח יותר, כי החברה נתפסת על ידי המעסיקים (חברות מבוססות וסטארט אפים כאחד) כמקצועית ומותאמת לעולם הטכנולוגי, ולכן סביר יותר שיפנו אליה עובדים מוכשרים.

 

עיינו ברשימת החברות המגייסות דרך חברת ההשמה

אם אתם מחפשים לפרוץ לעולם ההיי-טק, כדאי לבחון מקרוב את רשימת הלקוחות של כל חברת כוח אדם אליה תפנו. כל חברת השמה להייטק שמכבדת את עצמה מציגה לפחות חלק מהמעסיקים שנעזרים בה.

חלק מהחברות מתמחות במקצועות ספציפיים, כך שהיכולת שלכם להביט בתיק העבודות שלהן יכולה לזרז את התהליך ולתת לכם יתרון כשתגישו מועמדות למשרת החלומות שלכם. בצעו את המחקר שלכם, קראו קצת על חברות ההייטק איתן עובדת חברת ההשמה ונסו להבין האם יש להם את הקשרים הנכונים בתחום שלכם. זה יכול לעשות את כל ההבדל, אפילו בטיפ הממליץ על אופן כתיבת קורות החיים שלכם כדי להבדיל אתכם ממועמדים אחרים. 

 

חכמת ההמונים: קראו ביקורות באינטרנט על חברת ההשמה כדי לראות מה אחרים מספרים

לעשות מחקר משלכם כשאתם מחפשים לדעת איזו חברה כדאי לבחור זה תמיד דבר טוב.

אתם לוקחים חלק פעיל בתהליך חיפוש העבודה, ומנסים לראות איזו חברה קיבלה ביקורות טובות, כדי שתוכלו לקבל בעצמכם את ההחלטה הנכונה ולא לבזבז זמן יקר עם חברה לא מתאימה.

לשמחתנו, האינטרנט מאפשר לכל אחד לחפש במהירות ובקלות ביקורות על חברות השמה כדי להבין מה אנשים אחרים מספרים על החוויה שלהם.

 

בין אם אתם מחפשים עבודה חדשה באופן פעיל, או שאתם רק מתחילים לחשוב על מקום חדש שיתאים לכם יותר, זהו חלק חיוני כדי לוודא שאתם בוחרים בחברת השמה ראויה ובעלת מוניטין.

חברת השמה להייטק

שאלו חברים וקולגות בסביבתכם שנעזרו בעבר בחברת השמה

אם עדיין לא עשיתם את זה, כדאי מאוד לברר עם חברים ועמיתים לעבודה האם הם מכירים חברת השמה להייטק מומלצת. יכול להיות שהם או אדם אחר שהם מכירים התקבל לעבודה באמצעות חברת כוח אדם, וזה יכול לתת לכם רמז לאיכות החברה.

כמובן שאפשר גם לקרוא ביקורות אונליין, אבל כשאתם מקבלים הפניה מחבר או עמית, אתם יכולים לשמוע ממקור ראשון איך התייחסו אליהם וגם לשאול אותם שאלות בפתיחות ובלי להתבייש. הדרך הפשוטה הזו של בירור עם הסביבה הקרובה שלכם יכולה לחסוך לכם זמן וכסף בחיפוש אחר העבודה המתאימה. היא גם יכולה לספק לכם יותר מידע מאשר אם הייתם מסתפקים רק בקריאת ביקורות באינטרנט. לפעמים בשביל למצוא את החברה המושלמת שתעזור לכם להשיג את העבודה שאתם מייחלים לה, צריך רק לשאול 🙂

 

צרו קשר עם החברה כדי לשאול שאלות ולקבל עוד מידע רלוונטי

אם אתם רציניים לגבי מציאת עבודה, קביעת פגישה טלפונית עם נציג מחברת כוח האדם הוא אפשרות טובה. בסופו של דבר, היתרונות שתוכלו להנות מהם בעבודה עם חברה מקצועית, עולים בהרבה על דברים אחרים שתוכלו לעשות, שבדרך כלל לא מניבים כלום.

בשיחה תוכלו לשאול שאלות, לקבל הסברים ומידע, ולהבין טוב יותר איך החברה יכולה לעזור לכם. אין לכם מה להפסיד מלקחת יוזמה ולהשאיר פרטים — תוכלו לשמוע עצות של מגייסים, להבין מה רלוונטי היום אצל מעסיקים, ובאופן כללי להעריך טוב יותר את האפשרויות שלכם.

העובדים בחברות השמה בהייטק יודעים לכוון ולהתאים מחפשי עבודה לתפקידים האידיאליים עבורם, אז תנו להם לעזור לכם! 

 

שאלות שתוכלו לשאול את חברת ההשמה

  1. איזה סוג של שירות אתם מציעים?
  2. באיזה סוגים של משרות הייטק אתם מתמחים?
  3. כמה זמן אתם בתחום?
  4. לכמה עובדים מצאתם עבודה בהייטק?
  5. מהם אחוזי ההצלחה שלכם?
  6. איך עובד תהליך מציאת העבודה?
  7. האם אתם עוזרים בכנה לראיון?

 

חיפוש עבודה בהייטק יכול להיות קשה, אבל יש אנשים שמתמחים בדיוק בזה. כדאי לחפש חברת כוח אדם שמתמחה בתפקידי הייטק, כזו שמעודכנת בטרנדים האחרונים.

בדיקת רשימת החברות שמשתפות פעולה עם החברה ההשמה היא גם דרך מצוינת לראות אם יש להם ניסיון בשילוב עובדים במשרות הייטק.

חברת השמה איכותית תעבוד יחד איתכם עד שהיא תמצא לכם את השידוך המושלם. אם אתם רוצים עזרה בכל הנושא של מציאת עבודה בהייטק, נשמח לדבר איתכם ולספר לכם עוד על מה שאנחנו עושים.

 

האם יש עוד דברים שצריך לדעת כשמחפשים עבודה בהייטק?

הגשת מועמדות למשרות בהייטק יכולה להיות משרה מלאה בפני עצמה. אתם צריכים לבלות שעות על המחשב במחקר של חברות, להתאים את קורות החיים שלכם לכל מעסיק או תפקיד, ולאחר מכן לשלוח אותן בנפרד לכל חברה ולקוות שיחזרו אליכם.

למה שלא תחסכו לעצמכם את כל זה?

אנחנו במעוף מתמחים בהייטק, ומחברים בין עובדים מוכשרים לבין המשרות הטובות ביותר בישראל. שיתפנו פעולה עם כמה מחברות הטכנולוגיה המובילות בארץ, ככה שאתם יכולים להיות בטוחים שנעזור גם לכם למצוא את עבודת החלומות שלכם.

חברת השמה להייטק

תוכן עניינים

משרות חמות, טיפים, וובינרים ועדכונים בדרך למציאת העבודה הבאה שלכם

שליחת קורות חיים

הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!

- או מילוי הטופס הבא: -

תודה

הפרטים נשלחו בהצלחה!

איזה כיף

בדקות הקרובות ישלח אלייך
sms עם פרטים נוספים

רגע... לפני שאתם הולכים,

את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?
תנו לנו למצוא לכם את המשרה הבאה שלכם!

- או מילוי הטופס הבא: -

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

הגשת מועמדות

הגשת מועמדות באמצעות קובץ קורות חיים:

- או מילוי הטופס הבא: -

יצירת קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם! צוות המומחים שלנו פה עבורכם.

התחברות

ברוך שובך! התחבר לחשבון שלך באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל וסיסמא:

הרשמה לאתר מעוף

יצירת חשבון באתר מאפשרת שמירת משרות מועדפות,
הגדרת סוכן חכם ושמירת קורות חיים באיזור האישי.
ההרשמה באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל: (הסיסמא תשלח אלייך במייל)

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויה שלך ברחבי אתר זה ולניהול הגישה לחשבונך. קראו עוד בעמוד מדיניות פרטיות.

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)