fbpx

משרות בכירים: מציאת ההתאמה המושלמת לחברה

כאשר מדרגים את הסולם הארגוני, עסקים מגלים לעתים קרובות: גיוס לתפקידי ביניים, שונה בתכלית מגיוס למשרות בכירים. משרות בכירות בחברה, כמו למשל מנהלים בכירים וראשי מחלקות דורשים שילוב ייחודי של ניסיון, מערך מיומנויות, איכויות מנהיגות והתאמה תרבותית-ארגונית. המצוד אחר כישרון שכזה הוא מפרך ודורש גישה חדשנית לגיוס והרבה מאוד זמן וסבלנות.

המורכבות של שוק הטאלנטים הבכירים

  • מאגר כישרונות מוגבל – שוק הכישרונות הבכירים אינו עצום כפי שניתן לחשוב. בניגוד לתפקידים זוטרים שבהם יש שפע של מועמדים, מאגר התפקידים הבכירים צר יותר, והוא מורכב ממועמדים בעלי מומחיות נישה וניסיון ספציפי.
  • התאמה תרבותית – מעבר לכישורים הנדרשים ולניסיון המקצועי, הכרחי להבטיח שגיוס הבכיר הפוטנציאלי יתיישר בצורה חלקה עם תרבות החברה. גורם בלתי מוחשי זה עלול לגרוע או להסיר מיעילותם של העובדים בחברה.
  • מחפשי עבודה פסיביים – לא פעם, אנשי המקצוע הבכירים הטובים ביותר אינם מחפשים עבודה באופן פעיל. הם מועסקים בשביעות רצון, מה שהופך אותם למועמדים פסיביים.איתור המועמדים הללו ופעולת השכנוע לזמן אותם לפגישה או לראיון, הם אתגר נוסף.

התגברות על מכשולי הגיוס – כך תמשכו אליכם בכירים איכותיים

מציאה של טאלנטים בכירים בעולם העבודה הוא אינו עניין של מה בכך, וכאשר אתם כבר מוצאים מועמד מתאים, כדאי מאוד למשוך אותו אליכם באופן נכון – כזה שיעודד אותו להצטרף לארגון שלכם. הנה כמה טיפים:

יצירת תיאורי תפקיד ברורים ומושכים:

לתפקיד בכיר, רישום משרות גנרי לא יספיק. התיאור צריך להיות מפורט, ויש לפרט לא רק את האחריות אלא גם את ההשפעה האסטרטגית שתהיה להם על החברה. הכללת הטבות, הזדמנויות צמיחה ואתגרים פוטנציאליים עשויים להפוך את המשרה למושכת יותר עבור כישרונות מהשורה הראשונה.

השקיעו בנטוורקינג:

לעתים קרובות, המועמד המתאים עשוי להיות מישהו בתוך הרשת המקצועית המורחבת שלכם. השתתפו בכנסים בתעשייה, סמינרים ואירועי נטוורקינג. גם אם אינכם פוגשים את המועמד המושלם, מישהו שתפגשו עשוי להפנות אתכם אליו.

חדשו את תהליך המיון והקבלה שלכם:

תפקידים בכירים דורשים תהליך מיון יסודי יותר. שיקלו ראיונות פאנל, מבחנים פסיכוטכניים או אסטרטגית מיון אחרת המתאימה לכם. ודאו שהתהליך מעריך את כישוריהם, ההתאמה התרבותית ויכולות המנהיגות של המועמדים בצורה הוליסטית.

גייסו את המומחים: סוכנויות גיוס והשמת בכירים

אחת הדרכים היעילות ביותר להתגבר על האתגרים של גיוס בכירים היא באמצעות חברת גיוס והשמת בכירים, כמו מעוף, והנה הסיבות:

  • מומחיות בגיוס בכירים – פעילות רבת שנים במשק הישראלי חידדה את הכישרון שלנו למצוא את המועמדים הבכירים עבור תחומים רבים בתעשייה. באמצעות סקאוטינג (חיפוש מעמיק) ומיון הכישרונות שמצאנו, אנו נצליח לקלוע לניואנסים ולמורכבויות של השוק הייחודי שלכם.
  • מסד נתונים נרחב – אנו במעוף מחזיקים במאגר ענק של מועמדים פוטנציאליים, פעילים (מחפשים עבודה באופן פעיל) ופסיביים (שאינם מחפשים עבודה, אך עשויים לשקול זאת בהינתן ההצעה המתאימה), מה שהופך את החיפוש ליעיל ואפקטיבי יותר.
  • סודיות – בעת גיוס למשרה בכירה, ובעיקר כאשר מדובר במשרה המאויישת כרגע, או במועמדים המועסקים כרגע בארגון אחר – יש צורך בסודיות. אנו מבטיחים ללקוחותינו תהליך גיוס סודי ככל האפשר, ומבטיחים תהליך אמין ודיסקרטי.

הפיץ’ הסופי

לאחר שזיהיתם מועמד בכיר פוטנציאלי, בין אם בעצמכם ובין אם באמצעות חברת גיוס, הגשת הצעה משכנעת היא דבר חשוב ביותר. זה לא נוגע רק לשכר אלא גם להטבות אחרות כמו שעות עבודה גמישות, הזדמנויות לפיתוח מקצועי, אופציות למניות ועוד. חיוני להציג חבילה הוליסטית המדגישה הן צמיחה מקצועית והן רווחה אישית.

לסיכום

גיוס לתפקידים בכירים הוא ללא ספק מאתגר. ההימור גבוה, והדרישות מחמירות. עם זאת, עם שילוב של מאמצים פנימיים אסטרטגיים וקבלת סיוע חיצוני מטעם מומחים, הבטחת המועמד המושלם הופכת לאפשרית! זכרו, לא מדובר רק באיוש משרה פנויה, אלא בהבטחת מסוגלותו של המועמד לנווט את החברה צעד אחד נוסף לעבר החזון הארגוני שלכם.

גיוס בכירים

תוכן עניינים

משרות חמות, טיפים, וובינרים ועדכונים בדרך למציאת העבודה הבאה שלכם

יצירת קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם! צוות המומחים שלנו פה עבורכם.

תודה

הפרטים נשלחו בהצלחה!

איזה כיף

בדקות הקרובות ישלח אלייך
sms עם פרטים נוספים

רגע... לפני שאתם הולכים,

את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?
תנו לנו למצוא לכם את המשרה הבאה שלכם!

- או מילוי הטופס הבא: -

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

הגשת מועמדות

הגשת מועמדות באמצעות קובץ קורות חיים:

- או מילוי הטופס הבא: -

שליחת קורות חיים

הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!

- או מילוי הטופס הבא: -

התחברות

ברוך שובך! התחבר לחשבון שלך באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל וסיסמא:

הרשמה לאתר מעוף

יצירת חשבון באתר מאפשרת שמירת משרות מועדפות,
הגדרת סוכן חכם ושמירת קורות חיים באיזור האישי.
ההרשמה באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל: (הסיסמא תשלח אלייך במייל)

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויה שלך ברחבי אתר זה ולניהול הגישה לחשבונך. קראו עוד בעמוד מדיניות פרטיות.

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)