גיוס עובדים והשמה

גיוס עובדים והשמה

עם ניסיון של מעל ל-20 שנה, מעוף ממוקמת בשורה הראשונה של חמשת החברות הגדולות בארץ העוסקות בגיוס עובדים והשמה! אנו מעניקים ללקוחותינו קשת רחבה של שירותי גיוס עובדים והשמה, העסקת עובדים קבועים וזמניים ובתחומים שונים. באמצעות למעלה מ-38 סניפים בפריסה ארצית, המאויישים על ידי מיטב אנשי ונשות המקצוע מתחום הגיוס וה-HR, אנו פועלים כל העת לשמור על עדכניות ומקצוענות בתחום גיוס העובדים וההשמה. 

כחברת גיוס עובדים והשמה מובילה, למעוף מאגר מועמדים ארצי, גדול ומעודכן בתחומי עיסוק מגוונים, המאפשר פילוח ואיתור מועמדים ביעילות וגיוס מיידי של עובדים זמינים. בנוסף מעניק מאגר העובדים הגדול של מעוף את היכולת לגייס ולתפעל כמויות גדולות של עובדים בפרקי זמן קצרים.

מעבר למודל ההשמה המוכר, מעוף מאפשרת ללקוחותיה העסקיים לאייש עובד מקצועי מבלי להעסיקו באופן ישיר; מעוף היא המעסיקה הרשמית של העובדים המגויסים על ידה, ואיתם היא מקיימת יחסי עובד-מעביד בהתאם לרישיון משרד העבודה. בשיטה זו מאותר העובד המתאים במדויק לדרישות התפקיד והוא משתלב כחלק מצוות הלקוח אך יועסק על ידי מעוף משאבי אנוש אשר תשלם את משכורתו ותדאג לתנאיו הסוציאליים.

היתרונות היחודיים של מעוף

ידע וניסיון

אנו מעמידים לרשות לקחותינו ניסיון של למעלה מ-22 שנים בגיוס והשמה. הידע המקצועי הרב שהצטבר, הניסיון המוכח עתיר השנים בתחום, וההיכרות המעמיקה עם שוק העבודה השיראלי, הם שהופכים אותנו למומחים בגיוס עובדים!

מאגר כ"א

יש ברשותנו מאגר של כמיליון מועמדים, ומאות מקורות גיוס וכלים דיגיטלים שאנו מפעילים באופן שוטף כדי לשמר, לעדכן ולחדש את מאגר המועמדים הזמין בכל נקודת זמן.

מקצועיות

מעוף מפעילה מערך הכשרה פנים ארגוני הכולל הכשרות והדרכות בסדנאות ובקורסים מקצועיים. באמצעות מערך זה עוברים העובדים והמנהלים הדרכות והכשרות ייעודיות לפיתוח מצוינות והתמקצעות במגוון תחחומים כדי להבטיח שירות מיטבי ללקחותינו.

חדשנות

אנו במעוף רואים בחדשנות ערך עליון, ולכן אנו עושים שימוש בכלים דיגיטלים ובטכנולוגיות מתקדמות בכדי לנהל את הפעילויות השונות בהן אנו עוסקים. כלל האופרציות והתהליכים המופעלים על ידי החברה, מנוהלים ומתופעלים באמצעות כלים דיגיטלים - הן בתקשורת מול מחפשי עבודה, מול לקוחותינו וגם ובשירות הפנים ארגוני.
0
שנות ניסיון
0
התחלות עבודה בשנה
0
סניפים בפריסה ארצית
M
מחפשי עבודה במאגרי החברה
היחידות המקצועיות שלנו
בין לקוחותינו

פרויקטים לדוגמא

לוגו מעוף גלובל

Maof Global

מעוף גלובל הינו תאגיד עובדים זרים מקצועי, מבית קבוצת מעוף, בעל היתר לפעול כקבלן כוח אדם לשם גיוס והעסקת עובדים זרים בענפי הבניין. במסגרת ההיתר…

מלגזות נוסעות

פיתרון חדש שיחסוך לכם הרבה זמן והרבה כאב ראש – שירות מלגזות באאוטסורסינג. מהיום – אתם כבר לא צריכים לגייס מלגזנים, לרכוש מלגזות, לתחזק אותן…

שירותי בקרה

ביצוע פרוייקטי ופעילויות בקרה בפריסה ארצית למגוון פעילויות, לבחינה של שירותים או מוצרים קיימים לצורך בחינה ושיפור. באמצעות חטיבת הפרויקטים של מעוף, אנו מעניקים שירות…

לקוח סמוי

שירות ‘לקוח סמוי’ לבדיקת חוויית השירות שאתם מעניקים לכלל הלקוחות שלכם. אנו מציעים את ההזדמנות לבחון את החוויה הזאת בעיניים מקצועיות ולדווח לכם עליה בצורה…

ניהול מערכי השגחת בחינות

הפעלת משגיחי/ות בחינות בפריסה ארצית! בזכות מאגר של אלפי עובדים זמינים בכל הארץ לתפקידי השגחה ותפעול בחינות, אנו נספק לכם שירות מהיר ומקצועי. באמצעות חטיבת…

שירותי אדמינסטרציה

ניהול ותפעול מערכי אדמינסטרציה למשרדים פרטיים, חברות גדולות ולכל פעילות או פרוייקט! מערך האדמינסטרציה שלנו יטפל בכל פעילות שתרצו, אצלכם במשרדים או מאחד האתרים שלנו.…

שירותי נמל

באמצעות הניסיון הרב שרכשנו בתחום הנמלים הימיים, מעוף שירותים מנוהלים מספקת ללקוחותיה 360 מעלות של שרותי נמל מקצועיים. משרותי stevedoring&lashing, דרך שרות כסוכן משנה לסוכנים…
דברו איתנו

צרו קשר וקבלו פיתרון מקיף ומקצועי לכל צרכי הגיוס וההשמה שלכם!
צוות המומחים שלנו פה עבורכם.

מעוף: מנהיגה בתעשיית גיוס העובדים בישראל

לאורך שני עשורים של היסטוריה עשירה, מעוף מהווה שחקן מרכזי וקבוע בעולם הגיוס וההשמה, והיא מציבה בעקביות את הרף הגבוה ביותר לסטנדרטים בתעשייה. מעוף נחשבת לאחת מחמשת הענקיות המובילות בתחום, המבססת את מעמדה בחזית הענף. מגוון השירותים הרחב של החברה, החל מגיוס עובדים ועד השמה של עובדים קבועים וזמניים, וממגזרים מגוונים, היווה את אבן היסוד להצלחתה.

שילוב נוכחות מקומית עם מומחיות גלובלית

עם שמירה על נוכחות ארצית, ועם רשת ענפה של 38 סניפים, מעוף מהווה ללא ספק כוח דומיננטי בתחום הגיוס בישראל. כל סניף מאויש על ידי אנשי המקצוע המוכשרים ביותר, בעלי הבנה עמוקה בתחום משאבי האנוש וגיוס העובדים. הדגש שלנו במעוף הוא על התעדכנות במגמות ובשיטות העבודה הטובות ביותר בתחום, אשר מבטיח שאנו יכולים לתת מענה יעיל לדרישות המתפתחות של לקוחותינו.

רתימת מאגר מועמדים עצום ודינמי

נקודת החוזק המרכזית שלנו במעוף טמונה במאגר הנתונים שלנו, המכיל מגוון רחב ועדכני של מועמדים בכל רגע נתון. היכולת לפלח ולאתר מועמדים מתאימים לכל לקוח ולקוח, מספקת יתרון משמעותי בעולם הגיוס המהיר. היכולת לגייס עובדים באופן יעיל ומיידי, מעידה על גמישות והסתגלות לשינויים עסקיים מהירים, תוך מתן פתרונות מותאמים לצרכי הלקוחות שלנו.

גמישות באספקת עובדים

כאמור, מאגר העובדים הגדול שלנו הוא גורם מבחין שמייחד אותנו מהמתחרים. הנפח העצום של כוח העבודה העומד לרשותנו מקל על גיוס וניהול של קבוצות גדולות של עובדים בפרקי זמן קצרים להפליא. גמישות זו ממלאת תפקיד קריטי בסיוע לעסקים להתמודד עם עליות עומס עבודה בלתי צפויות או מחסור בכוח אדם זמני.

מודל ההשמה החדשני של מעוף

מתוך יציאה ממודלים קונבנציונליים לגיוס, מעוף מציגה ללקוחותיה הצעה ייחודית. עסקים יכולים כיום לגייס עובדים מקצועיים מבלי להעסיק אותם ישירות, שכן מעוף לוקחת על עצמה את תפקיד המעסיק הרשמי. הסדר ייחודי זה מאפשר לעסקים לקבל את העובדים המתאימים ביותר לצוות שלהם, כאשר מחלקת משאבי האנוש של מעוף מנהלת את השכר והתנאים הסוציאליים שלהם.

עמידה בהנחיות משרד העבודה

עמידה בתקנים רגולטוריים היא מעל הכל במעוף. תהליך הגיוס שלנו עומד בהנחיות משרד העבודה, ומבטיח יחסי עובד מעביד הוגנים ואתיים. המחויבות של מעוף לשמירה על סטנדרטים אלו מחזקת את המוניטין שלה כשותפה מהימנה, אמינה ואתית בתעשיית הגיוס וההשמה בישראל.

הגברת היעילות הארגונית באמצעות מיקור חוץ

עם המודל העסקי הייחודי של מעוף, ארגונים יכולים לרתום את היתרונות של ניהול משאבי אנוש במיקור חוץ. מיקור חוץ של פונקציות משאבי אנוש מאפשר לעסקים להתרכז יותר בפעילות הליבה שלהם, ובכך לשפר את היעילות והאפקטיביות. בזכות הניסיון העשיר וההתמחות בניהול משאבי אנוש, מעוף יכולה להבטיח את תהליך הקליטה וההשתלבות של העובדים בתפקידם אצל הלקוח. גישה זו לא רק מייעלת את התפעול אלא גם מפחיתה את הנטל האדמיניסטרטיבי על עסקים לאורך תהליך הגיוס, ומספקת להם את היתרון התחרותי הדרוש בנוף השוק הישראלי המתפתח של היום.

גישה ממוקדת עתיד: ניווט עתיד הגיוס בישראל

עם מבט מתמיד קדימה, מעוף ממשיכה לאמץ חדשנות ושינוי, תוך שמירה על העקומה החיובית בענף הגיוס. מחויבותנו במעוף לשמור על מקצועיות ועדכניות באופן עקבי מעניקה לנו יתרון חזק בעידן הדיגיטלי, המאופיין בטכנולוגיות ושיטות גיוס מתפתחות. באמצעות שיפור והתאמה מתמשכים, אנו שואפים להוביל את ענף הגיוס הישראלי, תוך מתן פתרונות ברי קיימא, יעילים ומותאמים לצרכים העתידיים של לקוחותינו.

מאמרים נוספים בנושא גיוס והשמה:

חברות השמה – על החוזקות והיתרונות שהן מציעות למעסיקים

איך לבחור חברת השמה להייטק?

יצירתיות בגיוס עובדים: אסטרטגיות יצירתיות לגיוס רחב יותר

שימוש במדיה חברתית לגיוס עובדים: עשה ואל תעשה

בלוג מעסיקים