fbpx

כך תמצאו עובדים איכותיים לעסק שלכם

האם אתם בעלי עסק שמחפשים עובדים איכותיים שיעזרו להצמיח את החברה שלכם? מציאת והעסקת האנשים הנכונים בעלי הכישורים והמומחיות הדרושים עלולה להיות משימה לא פשוטה. עם שיקולים רבים לאורך הדרך כגון תיאור נכון של התפקיד, חיפוש מועמדים, ראיון עובדים פוטנציאליים, הרכבת צוות חדש ועוד, תהליך הגיוס עשוי להיות למכריע בתפקוד העסק שלכם. אז, איך תבטיחו שאתם מוצאים את האנשים הנכונים לארגון שלכם? בפוסט הבא נצלול אל כל הנושאים הללו כדי שתוכלו למצוא את העובדים המושלמים לעסק שלכם.

 

צרו תיאור תפקיד מדויק ונכון

לפני שאתם יוצאים לחפש עובדים, חשבו על איזה מין עובד אתם צריכים.. נסו לתאר את התפקיד באופן הברור ביותר שניתן. לאחר מכן, חשבו עם עצמכם – מיהו העובד האידיאלי לתפקיד הזה? רשמו את התכונות שעולות לכם בראש והנה לכם הדרישות לתפקיד. תיאור תפקיד נכון, מתאר את האחריות, הדרישות והכישורים העיקריים שנדרשים לתפקיד באופן מדויק ככל האפשר, על מנת לוודא שמחפשי העבודה מבינים את התפקיד ואת היקפו, ושיש להם סקירה מקיפה עליו. תקשורת ברורה באמצעות תיאור משרה מעוצב היטב עוזרת להבטיח שמועמדים עם הכישורים הנכונים והמיומנויות המתאימות יגישו מועמדות למשרה.

 

נסו לנסח תיאור תפקיד תמציתי, ברור ומדויק מצד אחד, אך מקיף מספיק כדי ללכוד את כל ההיבטים המרכזיים של התפקיד. התיאור צריך לכלול גם את כל הכישורים, הידע, ההסמכות, האישורים, הניסיון או ההשכלה הדרושים לקבלה לתפקיד. כמו גם, הוסיפו בתיאור קריטריונים חשובים אחרים כמו כישורי שפה או זמינות. על ידי ניסוח תיאור תפקיד יעיל, מעסיקים יכולים לתאם בקלות ציפיות, ולמשוך את המועמדים הנכונים ביותר לתפקיד.

חבר מביא חבר

בכל הנוגע לגיוס עובדים, למעסיקים יש אפשרויות רבות. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא עובדים איכותיים היא על ידי שימוש בעובדים הקיימים בארגון שלכם, ומהם אתם מרוצים. הציגו את תיאור המשרה שניסחתם לעובדים בעסק שלכם, ושאלו אותם אם הם מכירים מישהו שיתאים לדרישות. באמצעות הפניה מעובד קיים, מעסיקים יכולים להגיע למועמדים פוטנציאליים איכותיים יותר, ולמצוא במהירות את העובדים המתאימים לתפקידים הפתוחים בעסק. בנוסף, לעתים קרובות שביעות הרצון מעובדים שהושגו בשיטה זו גבוהה יותר מאחר והם מגיעים “אפויים” יותר לתפקיד. בנוסף, עובדים מופנים נוטים להישאר בחברה זמן רב יותר מאלה שנשכרו בשיטות אחרות. מעסיקים צריכים לשאוף לבנות תוכנית הפניות לעובדים, המציעה תמריצים להפניות ומעודדת עובדים קיימים להפיץ את הבשורה על הזדמנויות עבודה בחברה. זה יעזור למעסיקים ליצור מאגר גדול יותר של מועמדים מוסמכים, תוך חיזוק הקשרים שלהם עם חברי הצוות הקיימים.

 

הפיצו את הבשורה ברשתות חברתיות ובאמצעות ערוצי מדיה חברתית כמו לינקדאין

מדיה חברתית היא כלי רב ערך בכל הנוגע לגיוס ומציאת העובדים המושלמים. תוכלו להשתמש בפלטפורמות כמו פייסבוק, טוויטר ולינקדאין כדי ליצור קשר עם מועמדים פוטנציאליים במהירות, בקלות ובעלות נמוכה מאוד. באמצעות פרסום פוסט דרושים בפרופיל העסקי שלהם, עסקים יכולים להפיץ את הבשורה על משרות פנויות, להתכתב עם מועמדים פוטנציאליים, לצפות בפרופיל האישי שלהם ועוד.. 

אם אתם מחפשים עובדים באמצעות הרשתות החברתיות, בקשו מהעובדים הנוכחיים שלכם לשתף את הפוסט על מנת שיגיע אף ליותר מועמדים פוטנציאלים!

יתר על כן, מינוף הכוח של הרשתות החברתיות עשוי לעזור למעסיקים להעריך את הכישורים של מועמדים פוטנציאליים. לדוגמה, חברות יכולות להשתמש בפלטפורמות הללו כדי לצפות בתיק המקצועי של מועמד ולראות כיצד הוא מקיים אינטראקציה עם אחרים באינטרנט. המשמעות היא שעסקים יכולים למצוא מועמדים שמתאימים לא רק לתפקיד, אלא גם בהתאמה מושלמת לתרבות החברה שלהם. אז נצלו את הכלי העוצמתי הזה על מנת לחפש את העובדים הטובים ביותר שיש – זה יכול להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון!

עובדים

בדוק לוחות דרושים מקוונים כדי לגלות מועמדים פוטנציאליים

שימוש בלוחות דרושים מקוונים הוא דרך קלה ויעילה למצוא מועמדים מוכשרים שיתאימו לכל תפקיד. לאחר פרסום תיאור התפקיד והדרישות, המועמדים הפוטנציאלים ימצאו את דרכם אליכם. כל שנשאר לכם לעשות הוא לפנות בחזרה למועמדים שעונים על הדרישות שלכם. עם היכולת לצמצם חיפושי מודעות לפי מילת מפתח, רמת ניסיון, מיקום וקריטריונים אחרים, עסקים יכולים למצוא עובדים פוטנציאליים המתאימים ביותר להעדפותיהם בתוך זמן קצר. לא רק שהשימוש בלוח דרושים מקוון עוזר לגשת במהירות למועמדים פוטנציאליים, אלא יש לו גם את היתרון בכך שהוא מאפשר לעסקים ליצור מסד נתונים של אנשי קשר גם להזדמנויות עתידיות. בדקו עוד היום לוחות דרושים מקוונים לצרכי העסקה שלכם!

השתמשו בחברת כוח אדם

מציאת העובדים הטובים ביותר עבור העסק שלך לא חייבת להיות אתגר. על ידי שימוש בחברת כוח אדם לשם גיוס עובדים, אתם יכולים לשכור עובדים מוסמכים בקלות, עם הכישורים והתכונות הספציפיות שאתם מחפשים. חברות אלו משתמשות במבחני מיון, בדיקות רקע וראיונות שונים כדי להעריך את התאמתם של עובדים פוטנציאליים לתפקיד; חיפוש עובדים דרך חברת כוח אדם יחסוך לכם זמן, כסף ומאמץ, מה שהופך אותה לאחת הדרכים – אם לא הטובה ביותר – לאייש כל עסק או ארגון.

 

תהליכי הגיוס לעסק או לארגון חיוניים בבנייה ותחזוקה של עסק מצליח. תיאור מדויק של התפקיד, גיוס עובדים בשיטות יעילות כגון לוחות דרושים מקוונים, רשתות חברתיות, דרך עובדים קיימים ועוד, וכמו כן קליטה נכונה של העובדים החדשים – כולם שלבים חשובים בתהליך זה. בסופו של דבר, עם זאת, הדרך הטובה ביותר להבטיח שתקבלו את העובדים האיכותיים ביותר היא באמצעות חברת כוח אדם.  על כן, הקפידו להשתמש בחברת כוח אדם כשאתם מחפשים עובדים חדשים לעסק שלכם.

 

עובדים

תוכן עניינים

משרות חמות, טיפים, וובינרים ועדכונים בדרך למציאת העבודה הבאה שלכם

יצירת קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם! צוות המומחים שלנו פה עבורכם.

תודה

הפרטים נשלחו בהצלחה!

איזה כיף

בדקות הקרובות ישלח אלייך
sms עם פרטים נוספים

רגע... לפני שאתם הולכים,

את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?
תנו לנו למצוא לכם את המשרה הבאה שלכם!

- או מילוי הטופס הבא: -

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

הגשת מועמדות

הגשת מועמדות באמצעות קובץ קורות חיים:

- או מילוי הטופס הבא: -

שליחת קורות חיים

הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!

- או מילוי הטופס הבא: -

התחברות

ברוך שובך! התחבר לחשבון שלך באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל וסיסמא:

הרשמה לאתר מעוף

יצירת חשבון באתר מאפשרת שמירת משרות מועדפות,
הגדרת סוכן חכם ושמירת קורות חיים באיזור האישי.
ההרשמה באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל: (הסיסמא תשלח אלייך במייל)

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויה שלך ברחבי אתר זה ולניהול הגישה לחשבונך. קראו עוד בעמוד מדיניות פרטיות.

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)