fbpx

איך למצוא עבודה בקלות? 5 טיפים שיעזרו לכם למצוא את העבודה הבאה שלכם!

תהליך חיפוש עבודה כולל בתוכו אלמנטים רבים ולפעמים יכול להרגיש מאיים ומתסכל, זהו תהליך אשר דורש השקעה של אנרגיה זמן ומאמץ מנטלי. מהם הדברים שחשוב לשים לב אליהם ואיך תמצאו את העבודה הבאה שלכם ואף תצליחו להנות, ללמוד ולהתפתח מהתהליך?
הכינו את עצמכם:
תהליך של חיפוש עבודה דורש זמן ואנרגיה ולפעמים אפילו הרבה מהם וכל הכנה מוקדמת שאתם יכולים לעשות תעזור לכם בהמשך הדרך. הגדירו לעצמכם מה אתם מחפשים בעבודה הבאה שלכם, מבחינת סוג המשרה, תנאים, היקף העבודה, אם זו עבודה מהבית או במשרד, או כל היבט אחר. תעשו לכם רשימה של תפקידים וחברות שאליהם הייתם רוצים להתמיין, תשקיעו זמן בחיפוש והציבו לכם לוחות זמנים ומטרות בתהליך חיפוש העבודה. תזכרו שזה בסדר אם לא תמיד תגיעו בדיוק למטרה המדויקת בזמן שהוקצב למשימה, הרי התהליך הוא דינמי ואתם לא המשתנה היחידי במשוואה. צורת עבודה והכנה שכזו תעזור לכם לבוא מסודרים ומוכנים יותר לתהליך ולא להרגיש שאתם הולכים לאיבוד. כאשר מתחילים תהליך מורכב שכזה זה טבעי שנרגיש לפעמים תסכול וכמה שנהיה יותר מוכנים מראש, יהיה יותר קל להעלים את התחושות השליליות ולהתרכז במטרה.

הפיצו את השמועה:
כאשר אתם מחפשים עבודה חדשה אל תסתפקו רק בחיפוש עבודה בערוצים הסטנדרטיים של אתרי חיפוש עבודה, לפעמים העבודה הבאה יכולה להפתיע ולהגיע ממקום לא צפוי. תוודאו שהסביבה הקרובה שלכם יודעת שאתם מחפשים, ספרו על כך לחברים ולמשפחה והפיצו את השמועה. ייתכן שתגלו פתאום שמגייסים עובדים למשרה מתאימה לכם בחברה שבן דוד שלכם עובד בה, שחבר של חבר מחפש עובד לעסק שלו או שהבן של שכנה הוא מגייס בחברת משאבי אנוש. במידה ואתם לא כבר מועסקים בחברה מסוימת ורוצים לשמור את תהליך החיפוש דיסקרטי, שווה גם לכתוב פוסט בפייסבוק, זהו מאגר אנושי אדיר ויכול להיות שבעזרת שיתופים של חברים הפוסט שלכם יכול להגיע אל המעסיק הבא שלכם. אף פעם אל תפקפקו בחכמת ההמונים.

מיתוג עצמי ברשתות החברתיות:
ואם כבר בפייסבוק עסקינו אז בדיוק כמו שפייסבוק כבר נכנס לכל תחום אחר בחיינו, גם בתחום חיפוש העבודה יש לו משמעות. מאוד נפוץ בימינו לחפש ולמצוא עבודה ברשתות החברתיות ויש ממש קבוצות ייעודיות לכך ועמודים המוקדשים לנושא ולמגוון תחומים שונים בשוק העבודה. במידה ואתם כבר משתמשים או מתכוונים להשתמש ברשתות החברתיות ככלי לחיפוש עבודה קחו בחשבון שעמוד הפרופיל שלכם משמש ככרטיס הביקור שלכם, התמונה שלכם והתוכן שאתם משתפים יכולים להשפיע על הרושם הראשוני שאתם משאירים על מעסיק עתידי ובמידה והשימוש שלכם ברשתות הוא אישי ומקצועי יחדיו, כדאי לבדוק את הגדרות הפרטיות שלכם ולוודא שאתם שולטים במי יכול לצפות בתוכן על העמוד שלכם. מומלץ להוסיף לעמוד הפרופיל שלכם את המקצוע שלכם ואת שם החברה שבה אתם עובדים ואף להוסיף מעסיקים קודמים שאתם חושבים שיכולים להיות רלוונטיים למעסיקים פוטנציאלים. לא תמיד אנחנו יודעים מי הסתכל על עמוד הפרופיל שלנו ולכן חשוב לשים לב לכל הדברים הנ”ל כאשר אנחנו עונים להצעות ופונים למעסיקים ברשתות החברתיות.

פנייה למגייסים:
חשוב שתקחו חלק אקטיבי בתהליך חיפוש העבודה, בימינו שליחת קורות חיים למעסיקים פוטנציאלים והמתנה פסיבית למענה כבר לא תמיד מספיקים למציאת עבודה. במידה ופניתם למעסיק ולא קיבלתם תשובה חזרה אחרי זמן מה, אל תחששו לפנות שוב ואל תתנצלו על הפנייה השנייה או תרגישו שאתם “מציקים” למעסיק. עם זאת אל תשכחו שאתם כנראה לא המועמד היחידי שפנה לאותו המעסיק ואל תקחו את זה אישית אם לא קיבלתם תשובה חזרה או שלקח למעסיק זמן לענות לכם, ייתכן שאתם כן מתאימים למשרה והפרטים שלכם פשוט התפספסו על הדרך בין כל המועמדים ולכן שווה לכתוב שוב ולהתעניין, בנימוס כמובן, לגבי תשובתם. הרבה אנשים הנמצאים בתהליך של מציאת עבודה חוששים לפנות באופן אקטיבי למגייסים בפלטפורמות שונות לדוגמא כמו לינקדאין, אין לכם מה לחשוש! אל תשכחו שבדיוק כפי שאתם מחפשים עבודה, המעסיק מחפש עובד והוא נמצא בתהליך דומה לשלכם אך מהעבר השני שלו, יש מעסיקים רבים אשר מעריכים את זה ורואים במהלך שכזה כסימן לביטחון עצמי ואופי יוזם. כאשר אתם פונים למגייס, תוודאו לפני שיש בכלל משרה פנויה בחברה אשר מתאימה למה שאתם מחפשים ותאזרו את האומץ לכתוב למגייס, זה יכול לעבוד רק לטובתכם! כאשר אתם הראשונים הפונים למגייס עבודה, אל תשכחו שאתם בעצם מוכרים את עצמכם כמועמד למשרה ורוצים להתבלט מעל המועמדים האחרים לתפקיד. הציגו את עצמכם באור חיובי, הדגישו הישגים ותשתפו בסיבה בה אתם מעוניינים לקבל את העבודה. תהיו אסרטיביים, אך היזהרו להשמע אגרסיביים או להגזים במחמאות עצמיות.

מעקב אחרי התהליך:
בדיוק כפי שתהליך ההכנה הוא מרכיב חשוב בדרך למצוא עבודה, צריך לשמר את תהליך ההכנה וחשוב להיות עם היד על הדופק בזמן התהליך ולהשקיע זמן במעקב אחרי חיפוש העבודה שלכם, לפעמים אנחנו שולחים את קורות החיים שלנו למספר מקומות עבודה ומשתמשים בפלטפורמות שונות לחיפוש ואיתור משרות וחשוב שיהיה לכם מעקב על כך. תבנו לכם טבלה המפרטת את המשרות שאליהן פניתן, המשרות בהן אתם נמצאים בתהליך מיון ומשרות אשר אתם מעוניינים לשלוח אליהם פרטים בעתיד, תפרטו באיזה פלטפורמה השתמשתם למציאת המשרה, כמה זמן עבר מאז שליחת קורות החיים, בין אם היה מענה או לא ותדאגו שתהיה לכם רשימה מסודרת עם תאריכי ראיונות עתידיים, יעדי מטרות שהצבתם לעצמכם ומשימות אשר עליכם לבצע. תהליך זה של מעקב רציף יעזור לכם התמודד עם התהליך המורכב ולא לפספס שום פרט בדרך תוכלו אפילו ללמוד משהו חדש על עצמכם ולהיות מוכנים לפעם הבאה שאולי תצטרכו לעמוד באתגר שכזה.
תעקבו אחר כל השלבים ומבטיחים שתגיעו אל היעד הנכסף שהוא מציאת העבודה הבאה שלכם!

בהצלחה!

תוכן עניינים

משרות חמות, טיפים, וובינרים ועדכונים בדרך למציאת העבודה הבאה שלכם

שליחת קורות חיים

הדרך למשרה הבאה שלך מתחילה ממש עכשיו
מרגש? גם אותנו!

- או מילוי הטופס הבא: -

תודה

הפרטים נשלחו בהצלחה!

איזה כיף

בדקות הקרובות ישלח אלייך
sms עם פרטים נוספים

רגע... לפני שאתם הולכים,

את קורות החיים שלכם כבר שלחתם?
תנו לנו למצוא לכם את המשרה הבאה שלכם!

- או מילוי הטופס הבא: -

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)

הגשת מועמדות

הגשת מועמדות באמצעות קובץ קורות חיים:

- או מילוי הטופס הבא: -

יצירת קשר

צרו קשר וקבלו פיתרון מקיף, מקצועי ומותאם אישית לצרכים שלכם! צוות המומחים שלנו פה עבורכם.

התחברות

ברוך שובך! התחבר לחשבון שלך באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל וסיסמא:

הרשמה לאתר מעוף

יצירת חשבון באתר מאפשרת שמירת משרות מועדפות,
הגדרת סוכן חכם ושמירת קורות חיים באיזור האישי.
ההרשמה באמצעות רשתות:

או באמצעות דוא״ל: (הסיסמא תשלח אלייך במייל)

הנתונים האישיים שלך ישמשו לתמיכה בחוויה שלך ברחבי אתר זה ולניהול הגישה לחשבונך. קראו עוד בעמוד מדיניות פרטיות.

איזה כיף, הפרטים נשלחו בהצלחה!

נדבר בקרוב.
ולבינתיים, כדאי לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות :)